Sandra Stojanović, copywriter McCann Beograd – o novoj kampanji za MTS pripejd

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 05.Avg.2016, 09:48   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Sandra Stojanović, copywriter McCann Beograd – o novoj kampanji za MTS pripejd

Kampanja za mts pripejd svoju relevantnost ne duguje skupoj produkciji, zaraznom bitu niti lingvističkim forama. Ona počiva na istini koju mladi žive, disciplinovanom fokusu na kanalima koje koriste i jasnoj viziji za mts kao brend u trenucima kada njihovi korisnici komuniciraju i rastu kao pojedinci i generacija

Ima nešto poprilično nelagodno u tome kada se uhvatimo obraćanja mlađima od nas. Advertajzeri, koji se za potrebe brendova nađu u ovoj nezavidnoj poziciji, prečesto potežu >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << za bizarnim pošalicama i zastarelim slengom, kao u kakvom javnom spazmičnom izrazu kapitulacije pred generacijskim jazom. Neki, poput kreativaca iza kampanje za Clearasil jednostavno priznaju da ne znaju ništa o kulturi mladih i surovom iskrenošću pokupe poente. Novo kreativno rešenje agencije McCann Beograd za mts uslugu pripejda služi se nešto drugačijom strategijom. Za potrebe ove kampanje otišlo se korak dalje u nameri da se sa korisnicima uspostavi autentična veza, što za početak odaje i sam odabir kreativaca koji dele etos i prioritete onih kojima se brend obraća.

Pri koncipiranju su bile ključne dve stvari: inteligentno definisani uslovi korišćenja usluge koji savršeno odgovaraju na potrebe mlađih korisnika interneta i društvenih mreža, kao i interesovanje klijenta da za ciljnu grupu preraste u istinski relevantan faktor.

Srž ove kampanje čine YouTube tutorijali – kratki videi koji predstavljaju stvarne probleme digitalne generacije i (anti)savete za njihovo prevazilaženje. Tutorijali su realizovani na nekoliko nivoa: u saradnji sa već poznatim YouTuberima (Marija Žeželj, Jana Dačović, Miloš HD i Kovalska) na njihovim kanalima i na mts YouTube kanalu, kao i u okviru posebnih izdanja za TV emitovanje. U skladu sa već odavno prevaziđenom dihotomijom digitalno vs. analogno, jedan autentični YouTube format proširio je svoj medijski prostor i optimizovao tradicionalni kanal televizije. Usled svoje nekarakterističnosti, u sklopu reklamnog bloka tutorijali se jasno izdvajaju, a plasiranje sadržaja funkcioniše po principu „ko razume, shvatiće“. Nešto poput kodirane poruke, koja za one koji već godinama sofisticiraju svoje digitalno ponašanje i barataju identitetima na društvenim mrežama deluje poput notifikacije i otvara prostor za racionalnu, socijalnu i emotivnu identifikaciju.

Lajk od pre 58 nedelja na Instagram post bivšeg dečka, bolni seen na Facebook chat-u, ničim izazvan unfollow, ili obračun sa upornim rođacima koji insistiraju da na svakom postu ostave svoj pečat – samo su neka od sada već opštih mesta koje pripadaju iskustvu (digitalno) aktivnog korisnika i na koje se mts ovom kampanjom nadovezuje. Ona predstavljaju događaje, mesta na kojima mts gradi svoj empatijski odnos prema svetu u kome korisnik živi, a pripejd uslugom omogućava preduslov da naizgled bezizlazne i subjektivno dramatične situacije budu u perspektivi prevaziđene. Optimističnom i humorističnom tonu doprinosi i animirani karakter koji ilustruje ključne momente u tutorijalu.

U prilog popularnosti ovakvog pristupa govore odlični rezultati koje je kampanja do sada zabeležila: preko 224.000 pregleda YouTube plejliste sa tutorijalima, oko 12.000 reakcija na Facebook stranici i 20% povećanja broja pratilaca na mts YouTube kanalu samo u prvoj nedelji.

Kampanja za mts pripejd svoju relevantnost ne duguje skupoj produkciji, zaraznom bitu niti lingvističkim forama. Ona počiva na istini koju mladi žive, disciplinovanom fokusu na kanalima koje koriste i jasnoj viziji za mts kao brend u trenucima kada njihovi korisnici komuniciraju i rastu kao pojedinci i generacija.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.