
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 13.Jul.2020, 20:13
Saatchi&Saatchi Hrvatska osvojio AdForum-ov PHNX
AdForumov PHNX award pokrenut je u ovim vanrednim vremenima kao svojevrsni on-line supstitut zbog COVID pandemije za odgođerne globalne festivale oglašavanja.
Festival slavi i nagrađuje najbolje globalne projekte tržišne komunikacije u protekloj godini.
Na festival je prijavljeno preko 3000 radova, a žiri sastavljen od skoro 400 kreativaca, stratega, konsultanata i novinara iz celog sveta, ocenjivao je prijavljene radove prema kriterijumu originalnosti kreativne >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << ideje i kvaliteta njene izvedbe.
PHNX je usmeren na zanatsku izvrsnost radova. Pet glavnih oblasti, podeljenih u ukupno 25 kategorija, u kojim su dodeljena zlatna, srebrna i bronzana PHNX pera su film, štampa, strategija i tehnika realizacije, digitalni dizajn i dizajn.
Povodom osvojene nagrade iz Saatchi Hrvatska poručuju: „Kad si u društvu s Davidom iz Majamija onda realno ne možeš bar na tren da ne pomisliš da si među najboljima na svetu.”
Sve nagrađene radove pogledajte na: www.adforum.com/award-organization/6701461/showcase/2020
Tim koji je realizovao nagrađeni projekat činili su:
Agencija:
Creative Director: Ivan Tanić
Art Director: Nebojša Cvetković
Senior Copywriter: Ivan Pavičić
Client Service Director: Robert Pešić
Account Executive: Marija Belamarić
Klijent:
Marketing Director: Ljubica Čorluka
Marketing Manager: Dijana Bilić
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...