Sa predavanja Saše Savića „Marketing je mrtav, živeo marketing“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Apr.2023, 17:28

Sa predavanja Saše Savića „Marketing je mrtav, živeo marketing“

Odavno za neko predavanje nije vladao toliki interes, zbog čega su mnogi stojeći slušali ovu zanimljivu priču, protkanu bogatim razvojnim trodecenijskim iskustvom u najvećim svetskim marketinškim agencijama i nizom ilustrativnih  podataka koji ukazuju na trendove i perspektive.

Kao ilustraciju izazovnosti i kompleksnosti situacije u kojoj se nalazi komunikacijska industrija, Savić je naveo da je čak 44 odsto anketiranih ljudi spremno da plati da ne gleda-ne sluša reklame, a čak >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << dve trećine ne bi se uopšte uzbudilo zbog propadanja čuvenih brendova.

U prvom delu predavanja Savić se osvrnuo na periiod kada je kao izbeglica u Pragu došao do svog prvog posla i uspeha u marketinčkom biznisu praveći izuzetno uspelu kampanju za Nes kafu. Poredeći tadašnji način rada sa onim što je tokom sledeće tri decenije usledilo, Savić je hronološki predstavio tehnološke promene koje su uticale na naše živote i rad marketinčkih agencije, ukazujući na njihovo neverovatno i prezahtevno ubrzanje

Ovo je vreme ubrzane transformacije, nove tehnologije sve brže se smenjuju i zahtevaju i od nas bržu reakciju. Prema njegovim rečima, iskustvo je pokazalo da bolje prolaze oni koji idu u susret promenama rizikujući i greške, nego oni koji igraju na sigurno i kasne. Treba biti informisan, shvatiti šta se dešava, i izvesti prave zaključke za neophodne promene u načinu rada kompanije.

O kakvim se epohalnim promenama radi, ilustrovao je podatkom da je u poslednjoj deceniji složenost posla marketinških agencija porasla deset puta, potreba za ljudima šest puta, a naknade su porasle svega 1,6 puta.

Dalji pravac razvoaj reklamne industrije Savić vidi u sinergiji strateško-kreativnog dela aktivnosti agencija sa njenim tehnološkim segmentom, korišćenjem podataka i novih tehmnologija. Usmerenost, maltene do partnerstva, na klijenta i njegove potrebe se podarazumeva, kao i stalno praćenje i reakcija na promene na tržištu.

Posle predavanja, usledio je razgovor koji je moderirao Ivan Stanković, u kom se pored stručnih, marketinških tema našlo mesta i za predstavljanje prve Savićeve knjige „Četvrta violina“ koja je upravo izdata u Srbiji, a koja je dan ranije predstavljena u knjižari Delfi u SKC-u. Tom prilikom Saša se sreo i sa omiljenim likom iz detinjstva – Ljubivojem Ršumovićem, čiji je sin, Vuk, bio jedan od promotera, ali i inicijatora konačnog uobličavanja Savićevog romana-prvenca. Da nije zaboravio izbegličke dane, Saša Savić je pokazao organizovanjem brojnih akcija širom sveta u korist izbeglica, uključujući i odricanje od honorara od knjige u korist fonda za zapošljavanje izbeglica.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.