SVETLANA ĆOPIĆ: „Kreativnost je verovatno neophodnija i važnija nego ikada i potrebni su joj podrška i podsticaj“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 02.Nov.2020, 14:17

SVETLANA ĆOPIĆ: „Kreativnost je verovatno neophodnija i važnija nego ikada i potrebni su joj podrška i podsticaj“

Razgovarali smo sa Svetlanom Ćopić, Creative Director-icom agencije Block&Roll, o ovogodišnjoj IAA akademiji u okviru koje je koordinator edukativnog modula Kreativa

_____________________________________________________________________________________

AcademIAA 2020, edukativni program u organizaciji udruženja IAA Srbija, ove godine biće realizovana po peti put, pod sloganom Update Yourself, ali u izmenjenom onlajn formatu, u periodu od 29. oktobra do 3. decembra. >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com <<

Polaznici će svakog četvrtka od 18.00 do 20.00 časova imati priliku da putem onlajn platforme čuju eminentne domaće i strane predavače, raspoređene u pet modula čiji su koordinatori: Marija Matić, VIDA (MEDIJI), Svetlana Ćopić, Block&Roll (KREATIVA), Marijana Agić Molnar (ISTRAŽIVANJA), Marija Joksimović, SVA New Concept (DIGITAL) i Andreja Milkić, Leo Burnett (BIZNIS) .

Organizator posebno naglašava da ove godine polaznici neće prolaziti proces selekcije – dovoljno je da se jednostavno prijave.

_____________________________________________________________________________________

Za početak, molimo vas da predstavite modul čiji ste koordinator: Koji je naziv modula, ko su predavači, koje su teme i koji su edukativni sadržaji svake od pojedinačnih tema?

– U pomalo SF situaciji, u kojoj je sve krajnje neizvesno, kreativnost je verovatno neophodnija i važnija nego ikada i potrebni su joj podrška i podsticaj. Umesto da i pokušava da nudi gotove odgovore na brojna pitanja i dileme sa kojima se suočavamo, modul Kreativa je ove godine zamišljen kao prostor za, pre svega, obnavljanje inspiracije i entuzijazma.

Činjenica da će polaznici i predavači biti okupljeni u virtuelnom, umesto fizičkom prostoru je značila da možemo da dovedemo predavače iz inostranstva koje inače ne bismo imali prilike da čujemo kod nas, ali i da isprobamo neke nove formate i izađemo iz forme klasičnih predavanja.

David Griner, Creative and Innovation Editor u Adweek-u (New York) će nas u svom predavanju pozvati da razmišljamo o tome kako izgleda kreativac, a kako agencija budućnosti.

Kratki video “No Brief – No problem” će ponuditi nekoliko ideja šta raditi kada nema inspirativnih brifova i kako savladati sušne kreativne periode.

Panel koji vodi Jana Savić Rastovac, Executive Creative Director McCann Beograd, “Idea Ex Machina: kreativnost za bolji svet”, baviće se starim, ali nikada aktuelnijim pitanjem da li ideje mogu da “poprave” svet i da li je moguć advertising u službi dobra, u cilju društvene promene i solidarnosti.

Koji su glavni edukativni ciljevi modula čiji ste vi koordinator i kome je ova edukacija namenjena?

Cilj je da zajedno razmislimo kako se i u kom pravcu menja način na koji radimo, način na koji brendovi žele da sarađuju sa agencijama i očekivanja koja ljudi imaju od brendova.

Drugi važan cilj je inspirisati i podstaći kreativce i sve koji se tako osećaju temama koje pomalo i izlaze iz oblasti advertisinga – jer ideje svuda oko nas, posebno tamo gde ih najmanje tražimo.

Verujem da će sve to biti zanimljivo kako mladima koji tek ulaze u advertising, tako i onima koji su u našoj profesiji već uveliko, jer njena priroda je takva da smo, u stvari, svi uvek na neki način početnici, danas više nego ikada.

Uputite poziv svim potencijalnim polaznicima da se prijave za modul čiji ste vi koordinator, u okviru formata IAA Akademije – Open Day

– Neki od najistaknutijih ljudi iz profesije će se okupiti kod vas u sobi, na klik, kako bi nesebično podelili svoja znanja, iskustva i savete. To se ne propušta!

Izvor: Advertiser Serbia

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.