[SEE MARKETING 2023/24] IVAN VUKSANOVIĆ, Eurobank Direktna: „Dalje jačanje digitalnih kanala, promocija digitalnih usluga, ali i snažnija komunikacija sa klijentima ostaju prioriteti Eurobank Direktne“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 07.Dec.2023, 13:24

[SEE MARKETING 2023/24] IVAN VUKSANOVIĆ, Eurobank Direktna: „Dalje jačanje digitalnih kanala, promocija digitalnih usluga, ali i snažnija komunikacija sa klijentima ostaju prioriteti Eurobank Direktne“

Na koje marketinške aktivnosti ste stavili akcenat u 2023?

Eurobank Direktna je u godini na izmaku privodila kraju proces operativnog spajanja pa je broj i intenzitet uobičajenih marketinških aktivnosti bio u određenoj meri smanjen.

To naravno ne znači da nismo bili aktivni na ovom polju.

Eurobank Direktna je tradicionalno prepoznata po veoma kreativnim, intenzivnim i drugačijim kampanjama za keš i refinansirajuće kredite, pa su tako i ove >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << godine bili zastupljeni u dva talasa i to u vidu ATL i BTL aktivnosti.

Kampanje za štednju su takođe realizovane u dva talasa, a pored oglašavanja, pratio ih je i intenzivan PR, kroz ekspertske kolumne, intervjue i PR tekstove, koji su za cilj imali da pojasne važnost štednje u ovako neizvesnim vremenima. Naši digitalni kanali bili su takođe u fokusu naših aktivnosti, te smo sve kampanje pratili intenzivnom komunikacijom na društvenim mrežama.

Ono što je karakteristično za Eurobank Direktnu, i po čemu smo – mogu neskromno da kažem – prepoznati u opštoj javnosti, a posebno na lokalu – jesu naše neprekidne društveno odgovorne aktivnosti širom Srbije.

Kroz projekat Škola kao nacrtana za Vas, koji već gotovo punih šest godina sprovodimo, nastavili smo da unapređujemo uslove za školovanje u srednjim stručnim školama u Srbiji i opremili 15 kabineta u gradovima širom zemlje.

Na koju vrstu marketinških aktivnosti ćete staviti akcenat u 2024. godini: novi proizvodi, cenovna politika, distribucija ili promotivne aktivnosti?

– Dalje jačanje digitalnih kanala, promocija digitalnih usluga, ali i snažnija komunikacija sa klijentima su bili i ostaju prioriteti Eurobank Direktne i u 2024. godini.

Nove, interesantne i nadamo se učinkovite reklame takođe možete očekivati iz naše “kuhinje” u narednom periodu.

Koje probleme u funkcionisanju vašeg kompanijskog marketinga ste prepoznali u 2023 godini? Dajte predloge za njihovo razrešenje?

– Verujem da u svakoj oblasti poslovanja nepredvidivost čini taj ključan faktor za koji bi se moglo reći da pravi najveći problem u radu.

Nepredvidivost u globalnim okvirima, neizvesna ekonomska situacija, veoma brza promenjivost okruženja, nemogućnost dugoročnog ili strateškog planiranja – to su faktori koji mogu doneti velike izazove pred celo tržište – nacionalno, a podjednako i regionalno.

Brzina i fleskibilnost u odlučivanju i reagovanju su iskustveno najbolji alati za navedene probleme.

Koja su vaša očekivanj kada su u pitanju trendovima u oblasti marketinga, advertajzinga i medija u 2024 godini?

– Snažan proboj digitalnih kanala, već čuvena smanjena pažnja, uslovljenost advertajzinga spoljnim faktorima – sve su to determinante koje dugoročno određuju okruženje u kome naša industrija funkcioniše i koje će na nju i u narednom periodu delovati.

Predviđanje trendova može biti nezahvalno ali možemo očekivati da već u narednoj godini veštačka inteligencija postane značajan faktor u oblastima poput medijskog planiranja pa čak i u procesima kreiranja kreativnih idejnih rešenja.

Ovo će se po ustaljenoj praksi izvesno prvo dešavati u razvijenijijem delu marketinškog sveta, dok će u naš region doći naknadno.

Autor: Nenad Danilović

Izvor: Advertiser Serbia

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.