SAD: Pet trendova koji oblikuju tržište

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 08.Dec.2015, 11:04   (ažurirano 02.Apr.2020.)

SAD: Pet trendova koji oblikuju tržište

U susret prazničnoj sezoni, IGD Retail Analysis se osvrće na pet najznačajnijih trendova u Americi koji su oblikovali retail tržište ove godine

1. Promišljena konsolidacija

Ove godine dogodila su se mnoga spajanja, a ton je definisalo spajanje Albertsonsa i Safewaya, što je stvorilo novog velikog igrača, drugu najveću silu iza Walmarta na tržištu SAD-a. Dogovore su najavili i Ahold i Delhaize, Walgreens Boots Alliance i Rite Aid, kao i Kroger i Roundy’s. >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com <<

2. Manji formati

Veći broj godina se formati dućana smanjuju na tržištu Amerike, ali je 2015.donela značajno više aktivnosti od strane velikih trgovaca. Ahold, Delhaize i Target su lansirali nove koncepte sa objektima čija je prodajna površina manja od 2.000 kvadratnih metara. Lidlov ulazak na tržište će dodatno definisati odnos pptrošača prema manjim formatima, a očekuje se i lansiranje akcije „365 by Whole Foods Market“ tokom sjedeće godine.

3. Online porudžbine

Online porudžbine su dostigle najviši nivo upravo ove godine. Walmart ubrzano razvija svoj plan, koji će možda uključivati i dostavu paketa dronovima. Kroger je proširio područje za testiranje izvan Sinsinatija, i veliki broj retailera se izlistava kod Instacart-a, što im omogućuje stvaranje sopstvenih online kanala.

4. Sveža hrana i zdravlje

Trgovački lanci stavljaju snažan fokus na svežu hranu u svojim trgovinama. Uprkos teškim uslovima, Whole Foods Market otvorio je skoro 40 novih dućana. Sprouts Farmers Market će otvoriti nešto manje od 30 objekata do kraja godine, a Fresh Thyme Farmers Market, koji je nedavno ušao na tržište, već ima 28 trgovina. Očekuje se dalji rast ovog modela poslovanja.

5. Oživljeni divovi

Ove godine se očekuje značajno poboljašnje trgovanja Walmarta i Targeta u SAD-u. Walmart je doživeo peti kvartal zaredom pozitivnih prodaja i rasta, dok uspešno gradi platformu za budućnost kroz ulaganja u kvalitet shoppinga. Target je isto tako u tranziciji i ulaže mnogo truda u razvijanje višestrukih kanala prodaje.

Izvor: InStore

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.