Rusija: Unilever „rusifikuje“ imena brendova

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Jun.2024, 18:55

Rusija: Unilever „rusifikuje“ imena brendova

Domestos će tako postati „Domestosom“ („Доместосом“), Cif će postati „Sifom“ („Сифом“), dok će Dove postati „Davom“ („Давом“).

Kako prenosi portal rb.ru, očekuje se da će se proizvodi sa novim imenima pronaći na prodavnicama supermarketa u avgustu.

Ovo će omogućiti kompaniji da efikasnije upravlja rizicima, na primer, u slučaju otkrivanja falsifikata, i da brzo odgovori na zahteve partnera i vladinih agencija za dodatnim >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << dokumentima, saopšteno je iz kompanije.

Iz kompanije dodaju da odluka o rusifikaciji neće uticati na sposobnost kompanije da proizvodi proizvode u Rusiji.

Podsetimo, kompanija je od marta 2022. zaustavila uvoz i izvoz proizvoda u i iz Rusije, kao i kapital u oba smera.

Vrednost ruske imovine, uključujući četiri fabrike, procenjena je na oko 900 miliona evra.

Izvor: Instore

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.