Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Dec.2025, 19:21

Research Hub IAB-a Croatia pokrenuo upitnik o ulozi tržišnih istraživanja u poslovanju

Dobijeni rezultati poslužiće kao temelj za oblikovanje nadolazećih aktivnosti Research Huba, uključujući dokument o ulozi istraživanja tržišta u industriji te IAB Discovery mesec, koji će ove godine biti u potpunosti posvećen temi tržišnih uvida. Po završetku prikupljanja podataka svi uvidi biće objedinjeni i podeljeni s industrijom.
Upitnik je u potpunosti anoniman, ispunjavanje traje 5 do 10 minuta, a odgovori se obrađuju isključivo na grupnom nivou. Možete mu pristupiti na linku, a rok za ispunjavanje je 23. decembar 2025.
U Radnoj grupi deluju sledeći stručnjaci: Senka Brajović (Improve), Vida Cencič (Ipsos Hrvatska), Helena Erceg (Improve), Jelena...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.