Rekordan broj prijava za takmičenje Sempler

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 16.Nov.2017, 14:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Rekordan broj prijava za takmičenje Sempler

Na regionalno takmičenje Sempler za najbolje medijske strategije ove godine je prijavljeno čak 89 projekata iz četiri države

Na 19. konferenciji medijskih trendova SEMPL, koja će se održati 23. i 24. novembra 2017. u Portorožu, najbolje medijske strategije godine i ovaj put će osvojiti Sempler nagrade i to jedanaest zlatnih i Veliki Sempler. „Zadovoljni smo što je takmičenje za Sempler nagrade u regionu doživelo takav odziv. Primili smo rekordnih 89 prijava iz Slovenije, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Hrvatske, Srbije i Bosne i Hercegovine. Raduje nas i izvanredan odziv prijava u novim kategorijama – najbolja PR strategija ili promocija i najbolji tehnološki pristup“, rekla je Valerija Prevolšek, predsednica SEMPL-a i direktorka Media Poola.

Kreativne i medijske agencije, medijski stratezi, oglašivači i mediji iz jadranskog regiona prijavili su najviše radova u kategorijama inovativna upotreba komunikacionog kanala i najbolja ciljana akcija (obe sa po 14 prijavljenih radova), slede ih kategorije najbolja akcija na društvenim mrežama (12 prijava) i ovogodišnja nova kategorija, najbolja PR strategija ili promocija sa deset prijavljenih projekata.

Za nagrade Sempler sa najviše projekata takmiče se reklamna agencija Grey Ljubljana sa jedanaest prijava, a agencije New Moment New Ideas Company iz Beograda i slovenačka Futura DDB prijavile su po sedam projekata.

O najboljim medijskim projektimau regionu Adriatik odlučivaće deveteročlani žiri koji čine ugledni stručnjaci iz regiona koji dolaze iz agencija i redova njihovih naručitelja. Predsedniku žirija, Darku Ivančeviću, globalnom potpredsedniku robne marke Staropramen u preduzeću Molson Coors, u ocenjivanju će se pridružiti Aleksandra Dilevska, izvršna direktorka reklamne agencije PublicisOne i operativna direktorka za region Adriatik, Marija Matić, direktorka medijskog planiranja u srpskoj medijskoj agenciji Direct Media, Damjan Planinc, direktor i osnivač digitalne medijske agencije Get Interactive, Viktorija Radojević, izvršna direktorka marketinga i razvoja u preduzeću Mercator, Hrvoje Rein, direktor marketinga u preduzeću L’Oreal Srbija, Žarko Sakan, direktor reklamne agencije New Moment, Tamara Slapar, direktorka medijske agencije Medialog i Daniel Vuković, glavni kreativni direktor u reklamnoj agenciji McCann Zagreb.

Pobednici će se znati na svečanoj dodeli koja će se održati u četvrtak, 24. novembra 2017.u 20.30 u portoroškom hotelu GH Bernardin.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.