Regija na Danima komunikacija: Otvoreno o kreativnosti i biznisu

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 27.Mar.2024, 17:59

Regija na Danima komunikacija: Otvoreno o kreativnosti i biznisu

Dani komunikacije uskoro otvaraju svoja festivalska vrata kreativcima, digitalcima, komunikatorima, dizajnerima i svim ljubiteljima kreativnosti i tržišnih komunikacija, koji će u svom desetom izdanju od 11. do 14. aprila u rovinjskom hotelu Lone okupiti nekoliko hiljada učesnika. Objavljen je zvanični raspored festivala; ponovo učesnici mogu da učestvuju u čitavom nizu zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju, kao i za društvo u celini, a među njima u nastavku >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << izdvajamo sledeća dva kreativna segmenta.

POSAO IDEJA

Reči kao što su kreativnost, ideja ili dizajn povezuje jedna stvar – inovativna i sveža perspektiva. S druge strane, reči poput biznisa ili korporacije često označavaju svet kojim vladaju novac i moć. Ali postoji li mogućnost da se ova dva sveta ujedine? Kreativnost je danas prepoznata kao izvor inspiracije u poslovnom svetu, ali i pored ove veze, postavlja se pitanje zašto kreativnost i biznis još uvek nisu na istoj strani. Panel The Business of Ideas okuplja velike vizionare naše oblasti; domaćina razgovora Nikolu Žinića (suosnivač i glavni kreativni direktor, Bruketa&Žinić&Grey; član HURA-e i IAB-a Croatia), kojjem će se pridružiti Dushan Drakalski (izvršni kreativni direktor), Maro Pitarević (kreativni direktor, Real grupa; član HURA-e i IAB-a Croatia), Janez Rakušček (izvršni kreativni direktor, Luna\TBWA Ljubljana), Lazar Sakan (CEO, New Moment New Ideas Company) i Zvezdana Žujo (direktorica, Communis).

UPOZNAJTE SVOJE KOMŠIJE

Na Danima komunikacija u Rovinju okupljaju se stručnjaci iz susjednih zemalja kako bi sa učesnicima podelili stanje komunikacijske industrije na određenom tržištu: desetominutni pregled stanja u Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Sloveniji i Srbiji će još jednom ponovo potvrditi jedinstvenost i posebnost svakog od njih. Segment Meet Your Neighbours će se fokusirati na tržišne podatke, najnovije marketinške trendove i njihov uticaj na industriju. Ejub Kučuk (predsednik/CEO, MITA Group) predstaviće Bosnu i Hercegovinu; iz Hrvatske dolazi Ivan Brozović (direktor regionalnih digitalnih poslovnih operacija, IPG Mediabrands SEE; član HURA-e i IAB-a Croatia); Vladimir Mitrović (kreativni direktor, Ovation BBDO) ispričaće o kreativnosti u Srbiji; a slovenaćko tržište će ovom prilikom zastupati Valerija Prevolšek (direktorica, Pristop Media; članica uprave, Slovenska oglašivačka zbornica – SOZ) i zajedno pokazati da kreativnost nema i ne sme da ima granice.

BALKANI: PROGLAŠENJE NAJBOLJE KREATIVNOSTI U REGIONU

Predstavnici agencija i oglašivača iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Severne Makedonije, Srbije i Slovenije proslaviće svoje uspehe na prestižnoj dodeli nagrada BalCannes, regionalnog takmičenja kreativnosti, u četvrtak, 11. aprila od 21 čas. Voditelji dodele Lela Laković i Galeb Nikačević Hasci-Jare otkriće koji su kreativni projekti širom regiona zaslužili naklonost stručnog regionalnog žirija – a publika će ih nagraditi gromoglasnim aplauzom.

STRUČNJACI IZ CELOGA SVETA

Podsetimo, uz sjajan domaći program, najavljen je i niz predavača glavne dvorane festivalske postave tipično-netipičnih Dana komunikacija – učesnicima će se u Rovinju pridružiti svetski poznati bihejvioralni ekonomista, psiholog i naučnik koji se bavi ljudskim ponašanjem Dan Ariely, Eugene Cheong, kreativni buntovnik iz Azije sa više od hiljadu nagrada za svoj rad, te Alex Partridge, osnivač nekih među prvim viralnim Facebook stranicama i jedan od prvih koji su shvatili koliko društvene mreže mogu biti istinski uticajne; Shivvy Jervis, stručnjakinja svetskog glasa koja povezuje digitalne inovacije s neuronaukom; Micaela Mantegna, prva advokatica specijalizovana za regulacije i autorska prava video igara koja će nas povesti na putovanje kroz kontroverzni metaverse, neuronaučnik svetskog glasa i predvodnik nove generacije marketinških lidera Moran Cerf powered by Hrvatski Telekom; vodeći komunikator Google AI Laba Deepmind, SpaceX-a i Facebooka Dex Hunter-Torricke, najveći šaljivdžija današnjice u još jednoj proslavljenoj ulozi Oobah Butler; brend-strateg svetske reputacije koji stvara jedinstvena iskustva brendova, vodeći ih do njihovih poslovnih ciljeva Brian Collins, proslavljeni umjetnik, dizajner, ilustrator, muralist i autor koji je dizajnirao i naslovnice Timea Timothy Goodman; globalno nagrađivani govornik, autor i komunikacijski trener koji kompanije, menadžere i lidere pretvara u majstore komunikacije Marnick Vandebroek; marketinška stručnjakinja specijalizovana za rast brendova te autorka bestsellera The Laws of Brand Storytelling Jessica Gioglio – te niz drugih velikih svetskih imena industrije koja će ponuditi neprocjenjiva iskustva, zavidna znanja i vrhunske uvide.

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenat-a na svetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Dugo iščekivano novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promena – ovog proleća je očaralo sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na zvaničnim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.


O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih nacionalnih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu svetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia deo svetske mreže IAB Global Network.


Više o HURA-i saznajte na www.hura.hr, Facebook i LinkedIn stranicama

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Delovanjem unutar Hrvatske udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažovane u rastu interaktivnog marketinga i insistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizovane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.