Izvor: Advertiser-Serbia.com, 03.Dec.2025, 11:43

Reach predstavio MarketSense360™: od analitike do strateškog savetovanja

Ovaj sistem je razvijen kao odgovor na globalnu potrebu za promenama uloga medijskih agencija i sve izraženiju potrebu kompanija za dubljim, pouzdanim i operativnim uvidima u tržišna kretanja.
MarketSense360™ objedinjuje tržišnu analitiku, savetodavne usluge i strateško planiranje kroz šest međusobno povezanih modula. Oni uključuju analizu tržišta i konkurencije, istraživanje ponašanja i navika ciljnih grupa, evaluaciju efikasnosti medijskih kanala, identifikaciju potencijala za digitalnu transformaciju i strateško savetovanje zasnovano na podacima.
MarketSense360™ posebno je relevantan za organizacije koje žele da unaprede razumevanje tržišta, optimizuju budžete, ojačaju konkurentsku...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.