Prva decenija IdejeX i MIXX-a u znaku zanimljivih novosti za podnosioce radova

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 28.Jan.2020, 16:54   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Prva decenija IdejeX i MIXX-a u znaku zanimljivih novosti za podnosioce radova

Najbolji projekti komunikacijske industrije i ove godine će biti proglašeni na festivalu Dani komunikacija, koji će svoja vrata otvoriti od 2. do 5. aprila u hotelu Lone u Rovinju, stoga se pozivaju sve agencije da prijave svoje projekte na IdejuX i MIXX! Prijave su u toku, a ova prestižna takmičenja slave deset godina postojanja a najbolje od najboljih očekuju zanimljive novosti.

IdejaX

Povodom jubilarne desete godine održavanja IdejeX, hrvatskog kreativnog >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << takmičenja koje nagrađuje najoriginalnije ideje koje su jedinstvene i pomeraju granice, organizatori su pripremili posebnu nagradu za dobitnika Grand Prixa – uz pokrivanje troškova prijave pobedničkog projekta za takmičenje Cannes Lions 2020., pobednik će osvojiti i kotizaciju za ovaj najveći međunarodni festival kreativnosti!

Slavljenički ton nastavlja se uz Juana Señora! Dugogodišnji voditelj prestižnih dodela nagrada na festivalu Cannes Lions uveličaće ove godine posebnu dodelu IdejeX u Rovinju. Proglašen je jednim od najvećih svetskih inovatora u oblasti novinarstva i medija, učvrstivši svoju titulu čak i nominacijom za Emmy, a svojim se bogatim znanjem i iskustvom savršeno uklapa u veliku proslavu desecenije postojanja IdejeX.

Grupu kategorija Media Neutral, koja je važna oglašivačima iz raznih industrija i segmenata poslovanja, od ove godine biće pod novim imenom Best on Market, dok je grupa kategorija Craft, posebno primamljiva digitalcima, dizajnerima i produkcijskim kućama, preimenovana u Best of Ad-Making.

Za IdejiX mogu konkurisati celovite kampanje, kao i pojedinačni radovi koji su se sprovodili od 1. januara 2019. do 2. marta 2020. Projekte će biti moguće prijaviti do 9. marta, što je ujedno i poslednji prijavni rok, koji se više neće produživati.

MIXX

Ovogodišnje jubilarno deseto izdanje takmičenja MIXX nastaviće dosadašnjim kontinuitetom nagrađivanja najboljih digitalnih kampanja i alata/platformi u oblasti tržišnih komunikacija, a posebnost je sastav žirija. Ovogodišnji žiri se sastoji od 9 dosadašnjih predsednika žirija – stručnjaka koji su uveliko upoznati s načelima i kontinuitetom ovoga takmičenja, a žirijem će, predsedati Saša Škorić (Publicis), ujedno predsednik žirija prve dodele nagrada MIXX, održane 2011.godine.

Žiri MIXX-a ove godine je okupio sledeće članove: Vanja Bertalan (CEO, Human), Angela Buljan Šiber (Director, Izone), Marko Črne (Digital Client Service Lead, GroupM), Domagoj Davidović (Founding Partner / Creative Strategist, Švicarska), Sanja Đekić (Headof Digital, GroupM), Vladimir Končar (Design Director, Five), Gjuro Korać (Creative Director / Co-founder, Nivas) i Nikola Vrdoljak (Director / Partner, 404).

Kako su se u 10 godina postojanja MIXX-a digitalni marketing i platforme uveliko menjali tako su se i kategorije nagrada prilagođavale. MIXX se niz godina usavršava i uspešno prepoznaje promene na tržištu, stoga su organizatori uspeh prošlogodišnjeg rasporeda kategorija odlučili da zadrže, i u ovu dodelu nagrada ući s jednakim brojem kategorija kao i prošle godine. Takmičare očekuju tri nagrade za kampanje i nagrada Best in Show, dok najbolje digitalne alate/platforme nagrađuju sa osam nagrada.

Članovi žirija ocenjivaće kombinaciju kreativnosti, strategije, izvedbe, korišćenja medija i postignutih rezultata. Svoje projekte možete prijaviti sve do 20. februara 2020. godine, a kvalifikacijski period obuhvata sve projekte koji su se sprovodili od 1. januara 2019. do 20. februara 2020.

Sve informacije o takmičenjima, prijavama i pravilnike pronađite na www.danikomunikacija.com/awards.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.