Proglašeni dobitnici D&AD Impact Awards

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 28.Sep.2017, 14:03   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Proglašeni dobitnici D&AD Impact Awards

Sinoć su proglašeni dobitnici D&AD Impact Awards

Dodeljeno je ukupno 98 Pencils (nagrada). The D&AD dodeljuje Black, White, Graphite i Wood Pencils—ekvivalenti za Grand Prix, Zlato, Srbro i Bronzu.

Nagrade se dodeljuju kreativnim idejama koje su imale realan uticaj, i na kraju, doprinose boljoj i održivijoj budućnosti, čija srvha je izjednačena sa profitom.

Nagrade su dodeljene u 12 kategorija, od ekološke održivosti do finansijskog osnaživanja i humanitarne >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << pomoći. Kategorije odražavaju ciljeve održivog razvoja UN, kako bi se kreativne industrije uskladile sa realnim globalnim pitanjima. Žiri je uzimao u obzir tri kriterijuma – da kampanja ima originalnu i inovativnu ideju; jasan i merljiv uticaj u odabranoj kategoriji; i du su ideje relevantne za kompaniju sa komercijalnog stanovišta.

Tri Black Pencils, su rezervisane za ideje koje su zaista imala snažan realan uticaj na globalna društvena pitanja:

Agency: McCann New York

Client: State Street Global Advisors

Campaign: Fearless Girl

Category: Diversity & Equality

Agency: McCann Worldgroup India

Client: The Ministry of Public Health Afghanistan

Campaign: The Immunity Charm

Category: Health & Wellness

Agency: J. Walter Thompson Amsterdam

Client: Free a Girl Movement

Campaign: School for Justice

Category: Education

Sve kreativne ideje koje su nagrađene možete videti na: dandadimpact.com/winners/2017

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.