Izvor: Advertiser-Serbia.com, 10.Jun.2021, 13:22

Proglašen pobednik konkursa „I nekad i sad, Neoplanta je Novi Sad“

Dušan Kitanović, grafički dizajner dobitnik nagrade od 3 000 eur

Kompanija Neoplanta nedavno je raspisala konkurs zbog izrade novog kreativnog rešenja – logotipa sa ciljem da učvrste vezu sa Novim Sadom, gradom čiji latinski naziv nose. Stručni žiri odlučio je o najboljem rešenju, među više od 250 prijavljenih učesnika.

Iako dolazi sa juga Srbije, Dušan Kitanović je pokazao da dobro razume i poznaje Novi Sad, vojvođanski način života, vrednosti za koje se >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << zalaže Neoplanta i da sve poveže u novom vizuelnom identitetu. To su znanja i veštine u proizvodnji mesa i mesnih prerađevina koje su njihovi preci sa raznih prostora doneli u Vojvodinu, razvoj i primena novih tehnologija kako bi dobili najkvalitetnije proizvode za bogatu trpezu domaćina.

Sa velikim zadovoljstvom zahvaljujemo svima koji su učestvovali, izuzetno nam je drago zbog velikog broja pristiglih prijava, i moram naglasiti da je pred žirijem zaista bio težak zadatak. Originalnost pristiglih radova dokaz je da je Srbija zemlja krativnih mladih ljudi, što nam je posebno drago. Od srca čestitamo Dušanu Kitanoviću na pobedi, Neoplanta će sa ponosom nositi vizuelno rešenje koje je on kreirao“, naglasila je Andrea Stanimirović, brend menadžer Neoplante.

Dušan je u novom logotipu povezao dva najznačajnija simbola Novog Sada – Petrovaradinsku tvrđavu i Žeželjev most. Dočarao je na maestralan način “natenane” način života i uživanje u kvalitetnoj i bogatoj trpezi.

Hvala svima koji su podržali moj rad i žiriju na izboru mog rešenja. Iako sam iz Leskovca, često dolazim u Novi Sad i uživam u “vojvođanskom” načinu života, jer je lagan, bez žurbe, spokojan, a takav ritam nemate u drugim gradovima. Novim vizuelnim rešenjem želeo sam da simbolično prikažem spoj tradicije i istorije sa simbolom novog vremena, i nadam se da sam u tome uspeo”, rekao je Dušan Kitanović, pobednik konkursa.

Nagrada od 3.000 evra, koju je osvojio ovim sjajnim rešenjem, biće mu naknadno uručena. Ime pobednika je objavljeno na sajtu kompanije Neoplanta

www.neoplanta.rs/news

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

Proglašen pobednik konkursa „I nekad i sad, Neoplanta je Novi Sad“

Izvor: SrbijaDanas.com, 10.Jun.2021

Dušan Kitanović, grafički dizajner dobitnik nagrade od 3 000 eur..Kompanija Neoplanta nedavno je raspisala konkurs zbog izrade novog kreativnog rešenja – logotipa sa ciljem da učvrste vezu sa Novim Sadom, gradom čiji latinski naziv nose. Stručni žiri odlučio je o najboljem rešenju, među...

Nastavak na SrbijaDanas.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.