Produžen rok za prijave za „Kampanje sa svrhom“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Okt.2021, 14:40

Produžen rok za prijave za „Kampanje sa svrhom“

Rok za prijavu radova na prvi Festival društveno odgovorne komunikacije „Kampanje sa svrhom“ produžen je za još sedam dana, odnosno do 27.10.2021.

Podsećamo da uslove konkursa možete pročitati na elektronskoj adresi: zutepatalone.wordpress.com/rules-pravilnik-festivala-kampanje-sa-svrhom a prijavni formular preuzeti sa adrese: zutepatalone.wordpress.com/applicaton-form-prijavni-formular. Svečana dodela statueta «Kampanje sa svrhom» je zakazana za 20.novembra, Međunarodni >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << dan deteta.

Festival društveno odgovorne komunikacije “KAMPANJE SA SVRHOM” odlikuje društveno odgovorne kampanje namenjene dobrobiti dece i pojedinca. Kampanja koja ponese titulu «KAMPANJE SA SVRHOM» je kampanja koja je koristila moć komunikacija da dotakne određeni društveni problem, skrene pažnju javnosti na njega i ponudi moguća rešenja, kao i kampanja koja je direktno uticala na poboljšanje uslova života dece i pojedinca u Srbiji. Titula «KAMPANJE SA SVRHOM» se stiče dobijanem STATUETE “KAMPANJE SA SVRHOM”, a biće proglašene i tri najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji. Autor logotipa Žute Patalone je Slaviša Savić, profesor na FPU, koji će voditi i proces izrade statuete Kampanje sa svrhom.

Pravo učešča na festivalu imaju kompanije, institucije, organizacije civilnog društva, medijii i marketinške i PR agencije.

Ovim festivalom, inicijator Udruženje „Žute Patalone – Inicijativa za proučavanje detinjstva i Koncept inkubator društvene odgovornosti“ želi da podstakne društveno odgovornu komunikaciju i komunikaciju koja je usklađena sa društvenim ciljevima, naročito onim koji se tiče dobrobiti dece. Prepoznavanjem i odlikovanjem kampanja koje koriste moć komunikacija za unapređenje života dece i pojedinca dajemo primer i podstrek kako možemo da utičemo na dobrobit dece i društva u celini.“ kaže Tijana Adamov Ignjatović, osnivač Festivala Kampanje sa svrhom.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.