Izvor: Advertiser-Serbia.com, 13.Maj.2021, 10:34

Prikazani rezultati studije o makroekonomskom i socijalnom uticaju poslovanja Delez Srbija na privredu zemlje

Prikazani rezultati studije o makroekonomskom i socijalnom uticaju poslovanja Delez Srbija na privredu zemlje

Studija o makroekonomskom i socijalnom uticaju poslovanja kompanije Delez Srbija na privredu zemlje pokazuje snažnu vezu između maloprodajnih lanaca i privrede države, a realizovali su je profesori sa Ekonomskog fakulteta u Beogradu dr Saša Ranđelović i dr Dragan Lončar. Rezultati studije bili su tema online panela koji je osvetlio i mnoga socio-ekonomska pitanja i ukazao na značaj saradnje svih činilaca privrednog razvoja.
Analiza makroekonomskog uticaja Delez Srbija pokazuje da je kompanija od ulaska na tržište Srbije u avgustu 2011. do 2020. investirala više od 320 miliona evra, što čini oko 21 odsto investicija u sektoru trgovine na malo u Srbiji u tom periodu. Kontinuiranim rastom bruto domaće vrednosti (BDV) koja...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

 I drugi pišu o ovome:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.