Prijavite se za IAB MIXX Awards 2019

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 04.Apr.2019, 17:51   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Prijavite se za IAB MIXX Awards 2019

IAB MIXX Awards (Marketing and Interactive Excellence Awards) se treći put dodeljuju u organizaciji IAB Srbija i jedine su globalne nagrade 100% fokusirane na radove producirane za digital kanale.

Radove svoje agencije ili kompanije možete prijaviti do 15. 04. putem sajta Mixx Awards, a takmičenje je otvoreno u 14 kategorija sa IAB MIXX Grand Prix nagradom rezervisanom za najbolje od najboljih.

Kategorije u kojima možete prijaviti radove su:

Best Product >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Launch, Best Social Community Building, Best Social Influencer Marketing, Best Display Ad, Best Search Advertising Campaign, Best Native Advertising Campaign, Best Video Advertising Campaign, Best Branded Content, Best Direct Response And Lead Generation Campaign, Best Brand Awareness Campaign, Best Innovation, Best Corporate Website, Best Cross Media Integration, Best Microsite, Best Mobile i Best Social Media Campaign.

Možda i najviše priželjkivana nagrada svakako je IAB MIXX Grand Prix i dodeljuje je stručni žiri koji bira između pobednika iz svih kategorija.

IAB MIXX Awards su tu da istaknu najbolje cross-media kampanje i projekte – one koji će biti usvojeni kao best-practice na nivou tržišta, i na koje će se ugledati i referirati u budućnosti. IAB MIXX Award statueta znači inspiraciju za kolege, ali i odgovornost da se uvek bude bolji, da se pomeraju granice, prevashodno svoje, i da se u svakom radu teži digital marketing excellence-u kao krovnom kriterijumu za osvajanje IAB MIXX nagrade.

Članovi stučnog žirija koji će dodeliti ovogodišnje IAB Mixx Awards su renomirani stručnjaci iz polja digital marketinga:

Relja Jović, Chief Digital Officer @I&F McCann

Petar Jevremović, Digital strategist @Wireless media

Nikola Parun, Head of PR & Digital Media @OvationBBDO

Ivan Živković, Managing & Creative Director @Pioniri Communications

Ana Marković, Executive Director Espreso group @Adira Media Group

Igor Černiševski, Head of Digital @Direct media

Boris Vučurević, Creative Director @Havas Adriatic

Jasmina Koprivica, CEO @Internet Group

Mihailo Ponjavić, CEO @Super Kartica

Maja Marković, Head of Digital Marketing @Mercator S

Olja Đuričić, Digital Marketing specialist @Atlantic Grupa

Siniša Mijatović, Digital Advertising Coordinator @Infostud Grupa

Digital Day je najprestižnija regionalna digital konferencija, koja svake godine okuplja vrhunske domaće i strane stručnjake iz domena digital marketinga. Ove godine se održava 16 – 17. maja u Jugoslovenskom dramskom pozorištu u Beogradu, a karte su već u prodaji.

Pod sloganom “How Do You Trust?” Digital Day će ove godine okupiti brojne predavače i paneliste, a pogledavši prva najavljena imena jasno je da posetioce #DigitalDay2019 očekuje superstar postava eksperata od kojih su samo neki:

Zach Pentel, Global Director – Brand Strategy @Spotify,

Brian Braiker, Editor @AdAge,

Chapin Clark, Executive VP @R/GA,

Edward Cotton, Brand Strategy Consultant, Former CSO @BSSP,

Brian Morrissey, Editor In-Chief @DigiDay,

Steve Dool, Head of Community Partnerships @Depop,

i Ana Anđelić, Executive Brand Consultant @David Yurman, koja se našla i na Forbes CMO NEXT 2018. listi.

Za prijavu radova posetite: awards.mixx.rs/index.html#pravila

Više informacija o pravilima prijave radova potražite na sajtu IAB MIXX Awards, a da biste svoje karte za ovogodišnji Digital day obezbedili na vreme obavezno posetite zvanični sajt konferencije Digital Day.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

DIGITAL DAY U JUGOSLOVENSKOM DRAMSKOM POZORIŠTU: Očekuju vas brojna predavanja, paneli i diskusije

Izvor: Kurir, 05.Apr.2019, 15:46

U okviru konferencije Digital Day 16. i 17. maja 2019. će biti dodeljene i IAB MIXX Awards, koje nagrađuju najbolje digital kampanje proizvedene u godini za nama.

Nastavak na Kurir...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.