Izvor: Advertiser-Serbia.com, 15.Jun.2023, 14:58
Pregledaj se! Meni za ljubav
„Pregledaj se! Meni za ljubav“ poruka je kampanje za prevenciju raka dojke koja za cilj ima da utiče na žene da redovno idu na preventivne preglede. Porazan je podatak da svaka osma žena u Srbiji oboli od raka dojke, i da bi taj broj bio mnogo manji u slučaju preventivnih pregleda (kod ranog dijagnostifikovanja rak dojke je izlečiv u 90% slučajeva). Najčešći razlozi neodlaska na preventivne preglede su strah, nedovoljna informisanost, ili nemanje vremena zbog svakodnevnih obaveza. >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Zato se kroz kampanju ženama obraćaju njima najdraži sa molbom „Pregledaj se! Meni za ljubav“.
Zanimljivo da je kampanja nastala iz pobedničke ideje konkursa Young Lions Srbija, koju su osmislili Nevena Petrović i Nikola Mijailović iz agencije McCann Beograd. Ženski centar Milica, inspirsan idejom, u saradnji sa Udruženjem za tržišne komunikacije Srbije UEPS, Grand kafom, agencijom McCann Beograd, realizovao je kampanju uz podršku fotografa Nebejše Babića. Kampanju su podržali i Ministarstvo zdravlja Republike Srbije, Institut za javno zdravlje Srbije, kao i agencije UM Beograd i Two Rivers.
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Kampanja "Pregledaj se! Meni za ljubav": Poruke voljenim ženama za prevenciju raka dojke
Izvor: Radio 021, 16.Jun.2023, 11:22
Svaka osma žena u Srbiji oboli od raka dojke, a uspeh lečenja direktno zavidi od stadijuma u kom se ona otkrije.