Izvor: Advertiser-Serbia.com, 25.Sep.2013, 19:16 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Predstavljena studija "Analiza TV tržišta Republike Hrvatske"
ADVERTISER-SERBIA.COM / ZAGREB - Istraživanje je sprovela agencija Ipsos Puls u saradnji s agencijama za istraživanje medija - MediaHub i AGB Nielsen Media >>>(Ključne reči: televizija; televizijske stanice; media research; istraživanja medija; marketing; oglašavanje; advertajzing; advertising; reklamiranje)
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.