Predstavljen program devete BRENDING KONFERENCIJE

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Maj.2019, 12:45   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Predstavljen program devete BRENDING KONFERENCIJE

Zbog toga je „Hackthe influence“ slogan pod kojim organizatori devete Brending konferencije pozivaju brendove na još jedno edukativno druženje i konstruktivnu diskusiju sa svetskim, regionalnim i genijalnim umovima advertajzing industrije.

Danas je i zvanično predstavljen program konferencije koja će sledeće sedmice u Historijskom muzeju u Sarajevu, pretvoriti ovaj jedinstveni izložbeni prostor u veliku učionicu za sve koji veruju da je edukacija osnovni preduslov >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << za uspeh bilo koje vrste. „Raspored časova“ tako će pokriti oblasti poslovne strategije, kreativnosti, inspiracije, inovativnosti, ali i one teme o kojima se ne priča tako često, kao što je kršenje pravila koja nikome nisu donela nikakve koristi.

Predavači koje ćemo slušati 31. maja dolaze iz svetskih kompanija, noseći sa sobom intenzivna iskustva u kojima su sadržane najveće nagrade advertajzinga, velike tržišne brojke i značajni poslovni rezultati. Jedan od njih je Tino Anđić, direktor strategije O’KEY grupe, najvećeg trgovačkog lanca u Rusiji, čije će predavanje ponuditi uvid u strateško planiranje velikih razmera, u kojem nema bespotrebnog rasipanja informacija i u kojem dominiraju logika, statistika i preciznost. Will Rust, direktor brend dizajna za Pandora nakit, predstaviće nam svoju viziju oglašavanja, koje se udaljava od ustaljenih pravila i postiže neočekivane rezultate. O rezultatima o kojima svi vole da slušaju, a tiču se velikih ušteda i profita ostvarenog kroz inovaciju i održivost, govoriće Mark Shayler, osnivač kompanije APE. Kreativni direktor agencije Publicis Italy, koja na globalnom nivou zastupa klijente kao što su Heineken i Diesel, Mihnea Gheorghiu, predstaviće nam koncept digitalne adaptacije kampanje, koja preispituje ulogu social media influencera, a fokus prebacuje na same potrošače. Posebno zanimljivo predavanje najavljeno je od Ravida Kuperberga, partnera u kompaniji Mindscapes, koji će nam otkriti specijalne metode uz pomoć kojih svoje kreativne procese i misli možemo pretvoriti u „zlato“.

Predstavljeni deo sadržaja svakako će biti upotpunjen dodatnim segmentima i pratećim programom koji obećava još jedno nezaboravno iskustvo, otvara mogućnost za nove poslovne saradnje i, najvažnije od svega, donosi susret sa dragim prijateljima.

Iako je Brending konferencija ove godine zabeležila najveće interesovanje do sada, požurite li odmah do branding.ba, možda čak i stignete da obezbediti jednu od preostalih kotizacija. A zatim, 31. maja se još samo trebate pobrinuti da u Historijskom muzeju zauzmete najbolje mesto, jer ova jedinstvena izložba kreativne misli modernog marketinga neće imati reprizu.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

Predstavljen program devete Brending konferencije

Izvor: Nezavisne Novine, 23.Maj.2019

Svi uspješni brendovi imaju nekoliko zajedničkih osobina. Jedna od njih, ona koja će ostati zabilježena u vremenu, svakako je uticaj koji su izvršili na potrošače, mijenjajući svoje poslovanje, ali i svijet oko sebe na bolje. Zbog toga je "Hack the influence" slogan pod kojim organizatori devete...

Nastavak na Nezavisne Novine...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.