Poznati pobednici 32. Slovenačkog festivala oglašavanja

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 19.Jun.2023, 09:23

Poznati pobednici 32. Slovenačkog festivala oglašavanja

Posvećen održivosti, SOF i ove godine nastavlja put nulte emisije otpada sa Ekolozima bez granica, pod novim sloganom Radimo istrajno, trajno za budućnost! Treću godinu zaredom, kao događaj sa manje otpada, pokušava da reciklira ili ponovo iskoristi većinu.

Takmičarski deo 32. SOF-a je i ove godine bio prilika za zajednički i dublji uvid u razvoj reklamne profesije. Još više kreativnih i smelijih ideja prijavljeno je u Digitalnoj grupi i grupama Kreativno >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << korišćenje medija, Inovativna rešenja i Društveno dobaro. Kategorije Trenutni odgovor i Experience takođe su zabeležile porast broja prijavljenih radova, dok su kategorije Autorska muzika i Copyove godine bile slabije zastupljene.

Radove je ocenjivao 13-člani žiri koji je predvodila Petre Krulc, samostalni kreativni vođa, strateg i konsultant. Radi kvalitetnijeg ocenjivanja reklamnih radova, primarnom žiriju su podržala 3 pridružena člana sa strane oglašivača. Drugu godinu zaredom, SOF Competition Academi je takođe olakšala dijalog između ključnih igrača u industriji.

Festivalski ritam zaokružila je Zlatna noć, svečani završni događaj na kome su proglašeni dobitnici oglašivačkih nacionalnih nagrada.

Agenciju godine je i ovoga puta agencija SHIFT, a najuspešniji brend godine bio je BUREK OLIMPIJA.

Najbolja producentska kuća za filmske reklame je MOMENT COLLECTIVE, a najbolja producentska kuća za radio i audio reklame je SLOBODA.

Titula oglašivačka ličnosti godine pripala je Alešu Muhiču, direktoru marketinga Pro Plusa, a Oglašivač godine 2022. drugu godinu zaredom je kompanija Merkator.

Sara Grmek i Lara Oset, pobednice takmičenja za mlade kreativce, putuju na takmičenje Young Lions u Kan.

32. SOF dodelio još 2 velika priznanja i 20 zlatnih i 30 srebrnih priznanja

Velike nagrade:

• Hofer cena – serija radova (PUBLICIS GROUPE / Saatchi & Saatchi za HOFER radnju d.o.o.);

• BUREKUNA (Agencija 101 za BUREK OLIMPIJA).

Zlatne nagrade u pojedinačnim takmičarskim grupama:

Sekcija: JEDNOKANALNA KOMUNIKACIJA

• U grupi E1 FILM: Zaživi po svoje z re:dojem (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.);

• U grupi E2 PRINT: A1 VajbPlaybook (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.);

• U E3 grupi EKSTERNO OGLAŠAVANJE: Hofer cena – serija radova (PUBLICIS GROUPE / Saatchi & Saatchi za HOFER trgovina d.o.o.);

• U grupi E4 ZVUK: OGLAS, KI GA ŽELITE SLIŠATI (AV STUDIO za AUDIO BM);

• U grupi E5 DIGITAL: LEPO JE BITI KMET (Agencija 101 za Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i prehrane), Laško pivo za okrevanje (Luna \TBVA za Pivovarnu Laško Union d.o.o.) i BUREKUNA (Agencija 101 za BUREK OLIMPIJA);

• U grupi E6 OZNAČENI SADRŽAJI: Cockta Blondie – Druga strana (DROM agencija za Atlantic Grupu d.d.);

• U grupi E7 DIZAJN: Polje plesa (Aritmija za Kmetiju Heler);

• U grupi E10 DRUŠTVENO DOBRO: Umetna inteligenca v službi delavskih pravic (Agencija 101 za radničko savetovanje, udruženje za odbranu osetljivih grupa).

Sekcija: VIŠEKANALNA KOMUNIKACIJA

• U V1 grupi INTEGRISANE KAMPANJE: Zaživi po svoje z re:dojem (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.);

• U grupi V2 BRAND EKSPERIENCE: BUREKUNA (Agencija 101 za BUREK OLIMPIA) u kategorijama V2.3 Experience i V2.2 AKTIVACIJA;

• U grupi V3 DIGITALNE KAMPANJE: Tvoje telo. Tvoja stvar. (DROM agencija za Atlantic Droga Kolinska d.o.o.);

• U V4 grupi BRAND MANAGEMENT: Tvoja Cockta, tvoja stvar. (agencija DROM i Yootree Creative za Atlantic Grupu d.d.), BUREKUNA (Agencija 101 za BUREK OLIMPIJA) i Najbolj slovenska Planica (Internauti za Ljubljanske Mlekarne);

• U grupi V5 DRUŠTVENO DOBRO: Pravljice, ki pomagajo najti skupni jezik (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.).

Sekcija: CRAFT IZVRSNOST

• U grupi O4 REŽIJA: Zaživi po svoje z re:dojem (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.);

• U grupi O6 AUTORSKA MUZIKA: re:do komad (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.).

Srebrne nagrade u pojedinačnim takmičarskim grupama:

Sekcija: JEDNOKANALNA KOMUNIKACIJA

• U grupi E1 FILM:Vetrovi (Futura DDB za Les MMS);

• U grupi E2 ŠTAMPA: Unicef in Slovenski mladinski orkester: Music for the future (Luna \TBVA za Unicef i Slovenački omladinski orkestar);

• U E3 grupi EKSTERNO OGLAŠAVANJE: Barcaffe Donna – Taktilni plakat (Herman & Partners za Atlantic Droga Kolinska d.o.o.);

• U grupi E4 ZVUK: Pravljice, ki pomagajo najti skupni jezik (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.);

• U grupi E5 DIGITAL: Najbolj slovenska Planica (Internauti za Ljubljanske Mlekarne), Tvoje telo. Tvoja stvar. (DROM agencija za Atlantic Droga Kolinska d.o.o.) i BUREKUNA (Agencija 101 za BUREK OLIMPIJA);

• U grupi E6 OBELEŽENI SADRŽAJI: Pravljice, ki pomagajo najti skupni jezik (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.);

• U grupi E7 DIZAJN: Union Premium (Amater za Pivovarnu Laško Union d.o.o.) i A1 Vajb Playbook (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.);

• U E8 grupi KREATIVNA UPOTREBA MEDIJA: OGLAS, KI GA ŽELITE SLIŠATI (AV STUDIO za AUDIO BM), Florista kavni kompost (Herman & Partneri za Atlantic Droga Kolinska d.o.o.) i Alternativni način komuniciranja prometne varnosti (DARS);

• U grupi E9 INOVATIVNA REŠENJA: Najbolj slovenska Planica (Internauti za Ljubljanske Mlekarne) i BUREKUNA (Agencija 101 za BUREK OLIMPIJA);

• U E10 grupi DRUŠTVENO DOBRO: USTVARJAJTE AI UMETNOST, NE VOJNE (Pristup za Truhoma fond) i in Mercator Movember (Herman & Partneri za Mercator d.o.o.).

Sekcija: VIŠEKANALNA KOMUNIKACIJA

• U V1 grupi INTEGRISANE KAMPANJE: Oda pekom (Luna \TBVA za Atlantic Grupu d.d.);

• U grupi V2 BRAND EXPERIENCE: Pravljice, ki pomagajo najti skupni jezik (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.) i Tava, hvala za vse (Luna \TBVA za Zavarovalnicu Sava d.d.);

• U V4 grupi BRAND MANAGEMENT: Zaživi po svoje z re:dojem (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.) i Pravljice, ki pomagajo najti skupni jezik (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.);

• U grupi V5 DRUŠTVENA DOBRA: Tvoje telo. Tvoja stvar. (DROM agencija za Droga Kolinska d.o.o.) i Barcaffe Donna (Herman & Partnerjiza Atlantic Droga Kolinska d.o.o.).

Sekcija: CRAFT IZVRSNOST

• U O2 grupi Copy: RESNIČNA GROZLJIVKA (AV STUDIO za TAM-TAM) i Kri za nekoga (Herman & Partnerjiza TAM-TAM);

• U grupi O3 ILUSTRACIJA: Polje plesa (Aritmija za Kmetiju Heler) i inWhite Rabbit (Aritmija za Peter Gönc);

• U O5 grupi UMETNIČKI MENADŽMENT: Zaživi po svoje z re:dojem (SHIFT za A1 Slovenija, d.d.);

• U grupi O6 AUTORSKA MUZIKA: Cockta Blondie – Druga strana (DROM agencija za Atlantic Grupu d.d.).

Katalog radova: www.sof.si/katalog

Više inforacija: www.sof.si/

Foto: Žiga Intihar

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.