Popisu impresivnih imena Dana komunikacija pridružio se jedan od vodećih neuronaučnika – Moran Cerf

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 28.Feb.2024, 10:59

Popisu impresivnih imena Dana komunikacija pridružio se jedan od vodećih neuronaučnika – Moran Cerf

Predvodnik nove generacije marketinških lidera, tako je ovog naučnika svetskog glasa opisao upravo otac modernog marketinga Philip Kotler, a uskoro će saznanja kojima je očarao marketinšku industriju globalno podeliti i sa domaćim komunikatorima i provesti ih nesvesnim, ali možda upravo zato ključnim bihejvioralnim procesima potrošača. Na Dane komunikacija, upečatljivi festival kreativnosti i tržišnih komunikacija, od 11. do 14. aprila 2024. uz podršku Hrvatskoga Telekoma >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << stiže istaknuti neuronaučnik Moran Cerf!

Dani komunikacija ove godine kreativnost i marketinške komunikacije sagledavaju sa svih strana, nakon do sada najavljenih imena nekih od najboljih kreativaca, mislilaca, psihologa, komunikatora, dizajnera, brend-stratega, futurista i lidera iz celog sveta, sledeća je na redu perspektiva cenjenog neuronaučnika, autora nekih od najcitiranijih radova o donošenju odluka, neuronauke u marketingu i leadershipu. Moran Cerf svoju je impresivnu karijeru započeo kao etički haker: bezbednosnim nadzorom banaka i državnih institucija, što ga je i usmerilo na naučni put proučavanja i potom hakovanja najzanimljivijeg trezora na svetu – ljudskog mozga.

9. Dani komunikacija 2023. u Rovinju, Party. Foto: Matija Habljak/PIXSELL

Vredna saznanja proširio je u brojne sfere – od nauke preko bihejvioralnog marketinga i leadershipa pa sve do storytellinga – kojima jednako suvereno vlada. Njegove su studije kao nikada ranije rasvetlile naše procese odlučivanja i korake kojima je na njih moguće uticati, uključujući predviđanje ljudskih interesovanja i afiniteta s ciljem kvalitetnog vođstva i oblikovanja uspešnog tima, što će zajednici tržišnih komunikatora koja se iz godine u godinu okupljaju na Danima komunikacija omogućiti dragocene uvide.

Kompleksnost današnjeg sveta i njegova nikad brža dinamika promene kontinuirani su izazovi s kojima se brendovi suočavaju i zbog kojih se moraju prilagođavati brže nego ikad. Mi u Hrvatskom Telekomu najponosniji smo na snažnu emotivnu povezanost s našim korisnicima. Slušamo ih, razvijamo iskren i otvoren odnos i na taj način gradimo poverenje i povezanost. Da je to dobra praksa, dokazala su i istraživanja koja sprovodimo, a pokazala su da smo telekom brend koji korisnici najviše vole. Razumevanje ponašanja korisnika veoma je važno za svaki brand, a još je važnije predviđanje njihovog ponašanja i razumevanje emocionalnih pokretača za njihove odluke. Nekad je klasičnim metodama istraživanja teško doći do tih emocionalnih pokretača jer se oni često nalaze u podsvesnom delu našeg razmišljanja“, poručila je Branka Bajt, Brand direktorka Hrvatskog Telekoma.

Kako najnovija saznanja neuronauke mogu uticati na kreativne, ali i oglašivačke procese? Na glavnoj festivalskoj pozornici Cerf će na ta pitanja odgovoriti u predavanju pod nazivom 3 Ideas From Neuroscience That Were Discovered in the Last 10 Years and Will Change the Next 10, a učesnike će povesti i iza kulisa vrhunskih dostignuća te njegova fascinantnog rada s nekima od vodećih tehnoloških kompanija koji će označiti decenije pred nama.

Podsetimo, već je najavljen niz predavača izuzetne festivalske postave – učesnicima će se u Rovinju, uz Cerfa pridružiti i svetski poznati bihejvioralni ekonomista, psiholog i naučnik koji se bavi ljudskim ponašanjem Dan Ariely, Eugene Cheong, kreativni buntovnik iz Azije sa više od hiljadu nagrada za svoj rad, te Alex Partridge, osnivač nekih među prvim viralnim Facebook stranicama i jedan od prvih koji su shvatili koliko društvene mreže mogu biti istinski uticajne; Shivvy Jervis, stručnjakinja svetskog glasa koja povezuje digitalne inovacije s neuronaukom; Micaela Mantegna, prva advokatica specijalizovana za regulacije i autorska prava video igara koja će nas povesti na putovanje kroz kontroverzni metaverse, vodeći komunikator Google AI Laba Deepmind, SpaceX-a i Facebooka Dex Hunter-Torricke, brend-strateg svetske reputacije koji stvara jedinstvena iskustva brendova, vodeći ih do njihovih poslovnih ciljeva Brian Collins – te niz drugih velikih svetskih imena industrije koja će ponuditi neprocjenjiva iskustva, zavidna znanja i vrhunske uvide.

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenat-a na svetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Dugo iščekivano novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promena – ovog proleća je očaralo sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na zvaničnim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.


O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih nacionalnih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu svetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia deo svetske mreže IAB Global Network.


Više o HURA-i saznajte na www.hura.hr, Facebook i LinkedIn stranicama

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Delovanjem unutar Hrvatske udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažovane u rastu interaktivnog marketinga i insistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizovane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.