Pokrenuto istraživanje za Evropski monitor komunikacija za 2014. godinu

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 05.Mar.2014, 10:13   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Pokrenuto istraživanje za Evropski monitor komunikacija za 2014. godinu

ADVERTISER-SERBIA.COM / Najveće međunarodno istraživanje o strateškim komunikacijama u svetu, pokrenuto je sa ciljem da se definišu trendovi savremene komunikacije kao i pravci kojima se ona kreće >>>(Ključne reči: Maja Stojanović izvršna direktorka agencije Olaf&McAteer; istraživanja; Evropsko udruženje direktora komunikacija; EACD; Evropsko udruženje za edukaciju i istraživanje u oblasti odnosa sa javnošću; EUPRERA; kompanija Ketchum; mobilne komunikacije; odnosi s javnošću; research)

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Otvoren konkurs za PRiZNANJE 2014

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 05.Mar.2014

ADVERTISER-SERBIA.COM / BEOGRAD - Društvo Srbije za odnose s javnošću, strukovna organizacija profesionalaca iz oblasti komunikacija, raspisala je danas konkurs za 17. po redu dodelu godišnjih nagrada PRiZNANJE >>>(Ključne reči: Jelena Šarenac zamenica predsednika DSOJ; PR; public relations; odnosi...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Dodelu Oskara gledalo preko 43 miliona gledalaca

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 06.Mar.2014, 09:52

ADVERTISER-SERBIA.COM / LOS ANĐELES - Oko 43 miliona ljudi gledalo je u nedelju uveče dodelu Oskara - najviše u proteklih deset godina >>>(Ključne reči: televizija; TV; gledanost; Niesen; istraživanje; istraživanja; research)

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.