Izvor: Advertiser-Serbia.com, 05.Mar.2014, 10:13 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Pokrenuto istraživanje za Evropski monitor komunikacija za 2014. godinu
ADVERTISER-SERBIA.COM / Najveće međunarodno istraživanje o strateškim komunikacijama u svetu, pokrenuto je sa ciljem da se definišu trendovi savremene komunikacije kao i pravci kojima se ona kreće >>>(Ključne reči: Maja Stojanović izvršna direktorka agencije Olaf&McAteer; istraživanja; Evropsko udruženje direktora komunikacija; EACD; Evropsko udruženje za edukaciju i istraživanje u oblasti odnosa sa javnošću; EUPRERA; kompanija Ketchum; mobilne komunikacije; odnosi s javnošću; research)
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Otvoren konkurs za PRiZNANJE 2014
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 05.Mar.2014
ADVERTISER-SERBIA.COM / BEOGRAD - Društvo Srbije za odnose s javnošću, strukovna organizacija profesionalaca iz oblasti komunikacija, raspisala je danas konkurs za 17. po redu dodelu godišnjih nagrada PRiZNANJE >>>(Ključne reči: Jelena Šarenac zamenica predsednika DSOJ; PR; public relations; odnosi...
Dodelu Oskara gledalo preko 43 miliona gledalaca
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 06.Mar.2014, 09:52
ADVERTISER-SERBIA.COM / LOS ANĐELES - Oko 43 miliona ljudi gledalo je u nedelju uveče dodelu Oskara - najviše u proteklih deset godina >>>(Ključne reči: televizija; TV; gledanost; Niesen; istraživanje; istraživanja; research)