Pogled u budućnost, od veštačke inteligencije do zdravlja – izdvajamo iz rasporeda Dana komunikacija

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 15.Apr.2023, 10:24

Pogled u budućnost, od veštačke inteligencije do zdravlja – izdvajamo iz rasporeda Dana komunikacija

Svoja festivalska vrata kreativcima, digitalcima, komunikatorima, dizajnerima i svim zaljubljenicima u kreativnost i tržišne komunikacije uskoro otvaraju Dani komunikacija, koji će u svom devetom izdanju od 20. do 23. aprila u rovinjskom hotelu Lone okupiti nekoliko hiljada učesnika. Objavljen je zvanični raspored festivala, a posebno raduje činjenica da se učesnici i ovog puta mogu uključiti u ceo niz zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << a neke od njih izdvajamo u nastavku.

MI BI NEŠTO ZELENO

Od masovne produkcije pa sve do greenwashinga i neodrživih praksi – sve su to zamke za zavaravanje potrošača koji se trude da postupaju osvešćeno. Stoga će u razgovoru naziva Mi bi nešto zeleno powered by Green.hr učesnici raspravljati uz domaćina Damira Ciglara (Renaissance Allrounder, Imago Ogilvy) te Ivanu Budin (članica uprave, Valamar Riviera), Vinka Filipića (osnivač, Green.hr / direktor, Greencajt Festival) i Igora Mladinovića (suosnivač i direktor, Hearth) i zajedno pronaći način za prakse koje se ističu kvalitetom – i održivošću.

MAY I HAVE YOUR ATTENTION, PLEASE? WHY ATTENTION IS A NEW PARADIGM FOR DIGITAL ADVERTISING BY TEADS

Šta su komunikatori uopšte postigli ako ne mogu da privuku i zadrže pažnju publike? Pažnja je ključna jer omogućava brendovima da poboljšaju korisničko iskustvo i da budu upečatljiviji potrošačima. No kvaka je u tome što ljudi imaju ograničeni kapacitet za procesuiranje sadržaja. Katarzyna Kabiesz (Head of Insights CEE, Teads) i Sergiu Gruita (Regional Industry Director CEE, Teads) predvodiće programski segment May I Have Your Attention, Please? Why Attention is a New Paradigm for Digital Advertising by Teads, na kojem će glavna tema biti stvaranje upečatljivih sadržaja koji s lakoćom mogu privući i zadržati pažnju.

THE FUTURE IS VERTICAL WITH A PINCH OF AI

Bold group podiže digitalni svet na nov nivo na svom panelu The Future is Vertical with a Pinch of AI by bold.group, gde će stručnjaci Olja Nestov (Senior Digital Marketing Specialist, Atlantic Group & Digital Marketing Manager of the Year in Serbia), Jan Kukovec (Partner/CEO, 9:16 HUB) i Aljaž Peklaj (partner i strateški direktor, bold.group) diskutovati o vertikalnom formatu, koji osvaja svet putem aplikacija kao što su TikTok i Snapchat. Svi žele da ostanu u toku s promenama, pa je nužno dotaći se i veštačke inteligencije – njene trenutne upotrebe, ali i budućeg potencijala. Panelistii će učesnicima pokazati i alate i strategije za bolju prodaju i marketing.

SUCCESS AND TENACITY: HOW TO RUN A REWARDING BUSINESS IN CROATIA

U razgovoru naziva Success and Tenacity: How to Run a Rewarding Business in Croatia neki će od najuspešnijih hrvatskih lidera preduzetnika pružiti uvid u to kako uspeti na izazovnom tržištu i kakvo je ono u poređenju sa regijom ili daljim tržištima. Razgovoru pod moderatorskom palicom Maroja Sabljića (CEO, JaTRGOVAC) pridružiće se Ognjen Bagatin (CEO, Sinteza Clinic), Lada Fiorio Tedeschi (potpredsednica, Atlantic Grupa) i Jan de Jong (predsednik, Digital Nomad Association Croatia / suosnivač, Webpower Adria) te podeliti lične priče i iskustva, pružajući vredne poslovne uvide.

EXPERIENCE IS THE NEW BRAND: THE IMPORTANCE OF CREATING A SEAMLESS CUSTOMER JOURNEY

Mnogo je načina za isticanje brenda u moru drugih na nemilosrdnom tržištu. Jedan je od sigurnih načina za uspeh na tom polju besprekorno iskustvo za klijente. Ascanius Media svojim panelom Experience is the New Brand: The Importance of Creating a Seamless Customer Journey by Ascanius Media će pokazati, uz pomoć primera iz iskustva i praktičnih strategija, da je moguće izgraditi brand koji klijenti nikada neće zaboraviti. Aleksander Mitrović (Account Director, Ascanius Media) objasniće zašto su upravo zanimljiva priča, jednostavnost, pristupačnost i doslednost na svim kanalima i platformama tajni sastojci nezaboravnog iskustva.

FROM SCI-FI TO REALITY: PUTTING AI TO THE TEST IN WARFARE

Inovacija, uz brojne blagodati, može imati i tamnu stranu – koja dolazi s nizom izazova i rizika, kako pravnih tako i etičkih. Tko je odgovoran za transparentnost i kontrolu takvih sistema? Ko razmišlja o potencijalnim neželjenim posledicama i nepredviđenim rizicima veštačke inteligencije? Na panelu From Sci-Fi to Reality: Putting AI to the Test in Warfare by CroAI, u razgovoru koji će moderirati Jan Štedul (Head of Growth, Mindsmiths), stručnjaci za veštačku inteligenciju i sigurnost Alen Delić (potpredsednik Hrvatske udruge menadžera sigurnosti) i Srđan Kovačević (suosnivač i CEO, Orqa) odgovoriće na ključno pitanje: možemo li svoje poverenje dati u ruke veštačke inteligencije?

CHOOSE HEALTH, CHOOSE YOUR FUTURE, CHOOSE LIFE

Suočimo se s činjenicom: mediji su jako uticajni kada je reč o javnom odgovoru na zdravstvene probleme. Njihov uticaj proteže se dalje od samog pružanja informacija; često i oblikuju naše stavove i pristupe zdravstvenim pitanjima. To je takođe važno u poslovanju – šta kompanije mogu da učine kako bi poboljšale dobrobit svojih zaposlenih i trebamo li se odreći stonog tenisa u korist bolje zdravstvene zaštite? Organizatori konferencije Back Together Natko Beck (doktor i zdravstveni influenser) i Tajana Beck (voditeljica konferencije Back Together) u panelu naziva Choose Health, Choose Your Future, Choose Life #backtogether by Back Together na DK2023 će podstaći zajednicu na zdravije komunikacije.

Uz rasprave sa hrvatskim stručnjacima, uzbudljivih tema neće nedostajati ni u glavnoj festivalskoj dvorani. Nakon Edwarda Snowdena, koji će se učesnicima festivala pridružiti video linkom; kao i jevanđeliste, vizionara i rock-zvezde tehnološkoga sveta Jamesa Whittakera, te Munise Can, strateške stručnjakinje koja brendovima pomaže da zacrtaju put do sigurnog uspeha; vodećeg kreativca dalekog Japana Toshihika Tanabea, te vodećeg svetskog autoriteta za sextech Bryony Cole, te Main Monka najveće platforme za digitalnu produkciju na svetu Victora Knaapa, te Roryja Sutherlanda, jednog od najoriginalnijih mislilaca u oglašivačkoj sferi, a i šire, nadrealističkog redateljskog dvojca Vallée Duhamel, Oprine IT devojke i autorke bestsellera koja rasprodaje turneje širom sveta Kristine Kuzmič powered by Priceless.com; hrvatskog filozofa svetskog glasa Srećka Horvata; te vodećeg futurista Iana Beacrafta powered by Hrvatski Telekom, te pionira oglašavanja sa svrhom Thomasa Kolstera powered by ENNA, te čuvenoga Paula Holmesa, legende PR-a, te mischief-makera – virtuoza strategije Roba Campbella, potpredsjednice brend komunikacija adidasa Erike Wykes-Sneyd, nema sumnje da nas očekuje zanimljivo izdanje ovoga popularnog trodnevnog festivala.

Prijave za učestvovanje na jednom od najboljih svetskih evenat-a prema dvostrukoj nominaciji britanskog Association Excellence Awardsa moguće su na zvaničnim stranicama festivala.

Naslovna fotografija: Luka Stanzl PIXSELL

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenat-a na svetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Dugo iščekivano novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promena – ovog proleća je očaralo sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na zvaničnim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.


O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih nacionalnih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu svetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia deo svetske mreže IAB Global Network.


Više o HURA-i saznajte na www.hura.hr, Facebook i LinkedIn stranicama

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Delovanjem unutar Hrvatske udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažovane u rastu interaktivnog marketinga i insistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizovane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.
Podsećamo, objavljen je i nestrpljivo iščekivani raspored Dana komunikacija. Nakon Edwarda Snowdena, koji će se učesnicima festivala pridružiti video linkom; kao i jevanđeliste, vizionara i rock-zvezde tehnološkoga sveta Jamesa Whittakera, te Munise Can, strateške stručnjakinje koja brendovima pomaže da zacrtaju put do sigurnog uspeha; vodećeg kreativca dalekog Japana Toshihika Tanabea, te vodećeg svetskog autoriteta za sextech Bryony Cole, te Main Monka najveće platforme za digitalnu produkciju na svetu Victora Knaapa, te Roryja Sutherlanda, jednog od najoriginalnijih mislilaca u oglašivačkoj sferi, a i šire, nadrealističkog redateljskog dvojca Vallée Duhamel, Oprine IT devojke i autorke bestsellera koja rasprodaje turneje širom sveta Kristine Kuzmič powered by Priceless.com; hrvatskog filozofa svetskog glasa Srećka Horvata; te vodećeg futurista Iana Beacrafta powered by Hrvatski Telekom, te pionira oglašavanja sa svrhom Thomasa Kolstera powered by ENNA, te čuvenoga Paula Holmesa, legende PR-a, te mischief-makera – virtuoza strategije Roba Campbella, potpredsjednice brend komunikacija adidasa Erike Wykes-Sneyd, nema sumnje da nas očekuje zanimljivo izdanje ovoga popularnog trodnevnog festivala.

Prijave za učestvovanje na jednom od najboljih svetskih evenat-a prema dvostrukoj nominaciji britanskog Association Excellence Awardsa moguće su na zvaničnim stranicama festivala.

Naslovna fotografija: Luka Stanzl PIXSELL

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenat-a na svetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Dugo iščekivano novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promena – ovog proleća je očaralo sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na zvaničnim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.


O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih nacionalnih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu svetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia deo svetske mreže IAB Global Network.


Više o HURA-i saznajte na www.hura.hr, Facebook i LinkedIn stranicama

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Delovanjem unutar Hrvatske udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažovane u rastu interaktivnog marketinga i insistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizovane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.