Počelo najveće izdanje Dana komunikacija

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 12.Apr.2024, 16:33

Počelo najveće izdanje Dana komunikacija

Veliki festival tržišnih komunikacija otvorio je 11. aprila svoja vrata kreativcima, digitalcima, komunikatorima, dizajnerima i svim ljubiteljima kreativnosti i tržišnih komunikacija, koji će u svom desetom izdanju okupiti nekoliko hiljada učesnika i veliku međunarodnu komunikacionu zajednicu tokom tri festivalska dana u hotelu Lone u Rovinju. Zabeleženo je daleko najveće interesovanje javnosti za sve segmente festivala, a ovom prilikom na konferenciji za novinare ispred festivala >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << govorila je Dunja Ivana Ballon, Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) i IAB-a Croatia i direktorica Dana komunikacija i festivalskog programa te Jelena Fiškuš, predsjednica Uprave HURA-e i IAB-a Croatia te članica Organizacionog odbora festivala, a pridružili su im se i neki od glavnih zvezda ovogodišnjeg festivala Dan Ariely i Moran Cerf.

Iz organizacije su pojasnili da je apsolutna podrška i želja komunikacione zajednice za ovaj projekat ono što ih najviše motiviše, a to je vidljivo već na prvi pogled na početnu statistiku festivala. Jedinstvena festivalska ponuda, kvalitetna produkcija i organizacija i ove godine očekuju DK zajednicu sa ukupno 163 predavača i izvođača, 123 kompanije, kompanije i udruženja partnera, sponzora i prijatelja festivala i više od 70 programskih sadržaja koji održaće se na 7 festivalskih lokacija.

„Uz ono što mnogi smatraju najboljim programom u ovom delu sveta, naš tipično-netipičan festival uključivaće noćna predavanja, predavanja na plaži, pivo posle programa, afterparti na plaži, novu produkciju glavne 360° sale, neobičan FUCK & LOVE merch, novu četvrtu dvoranu, prvi AI jednog ovakvog događanja u Hrvatskoj i čitav niz drugih sadržaja bez presedana“, rekla je Dunja Ivana Ballon i time potvrdila da tamo gde završavaju superlativi počinje DK2024.

Pored predavača glavne sale, učesnici po prvi put u još tri festivalske sale mogu da učestvuju u čitavom nizu zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju, od digitalnih tema i kriptovaluta pa sve do kreativnosti i odnosa s javnošću. Domaćim stručnjacima će se u ovim razgovorima pridružiti i regionalni, koji će pružiti kvalitetan pregled kreativne i komunikacione scene. Pored dnevnog programa, tokom sve tri festivalske večeri dodeljuju se i nagrade za najbolja ostvarenja struke.

Jelena Fiškuš je objasnila značaj stručnih konkursa kako za festival, tako i za industriju u celini: „Ponosni smo što je na pet konkursa odabrano 518 projekata za nagrade, a na izboru najboljih radilo je 118 članova žirija i konkursne komisije. Takmičenja nisu korisna samo iz perspektive dobitnika nagrada: učenje se dešava čak i kada projekat ne postigne željeni takmičarski rezultat, jer konkursi daju veoma korisne povratne informacije o radu, a zatim i o kontekstu tržišta, daju uvid u domaću proizvodnju i velika inspiracija. Jedva čekamo uručenje zlatnih, srebrnih i bronzanih statua – vidimo se u glavnoj sali svake festivalske večeri!“

Osim korisnih tržišnih uvida, ove godine festival će otvoriti važne teme i obilovati važnim saznanjima i korisnim zaključcima – od (ne)predvidive (i)racionalnosti, nepoštenja, fake newsa i obrazaca odlučivanja do strategija uspeha zasnovanih na ljudskom ponašanju. „Ako izgubimo istinu, gubimo poverenje. A poverenje je svuda: verujemo da je lift bezbedan, da je hrana koju jedemo kvalitetna. Onog trenutka kada naše poverenje nestane, izgubićemo mnogo“, rekao je globalno popularni bihejvioralni ekonomista, psiholog i naučnik Den Ariely, koji se pridružio organizatorima festivala da predstavnicima medija kaže nešto više o temi sa kojom će stati na glavnu festivalsku binu: How Do We Understand the World of Misinformation and Misbeliefs.

Istaknuti neuronaučnik Moran Cerf, uz podršku Hrvatskog Telekoma, održaće predavanje pod nazivom 3 Ideas From Neuroscience That Were Discovered in the Last 10 Years and Will Change the Next 10, a o festivalu je ovom prilikom rekao: „DK je neverovatan festival. Uz toliko programske raznolikosti i inspiracije, svi želimo da damo sve od sebe da doprinesemo odličnoj atmosferi“.

Više informacija o festivalu dostupno je na www.danikomunikacija.com.

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenat-a na svetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Dugo iščekivano novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promena – ovog proleća je očaralo sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na zvaničnim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.


O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih nacionalnih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu svetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia deo svetske mreže IAB Global Network.


Više o HURA-i saznajte na www.hura.hr, Facebook i LinkedIn stranicama

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Delovanjem unutar Hrvatske udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažovane u rastu interaktivnog marketinga i insistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizovane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

BBDO Zagreb je agencija godine IdejeX, Imago Ogilvy osvajač Grand Prixa, a Kraš najbolji oglašivač IdejeX

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 13.Apr.2024, 13:20

Pobednici IdejeX, nacionalnog takmičenja u kreativnosti na kojem se već 14 godina uspešno takmiče agencije sa svojim kreativnim idejama, proglašeni su 12. aprila u glavnoj dvorani Dana komunikacija u Rovinju. Među više od 160 prijavljenih projekata, titula agencije godine IdejeX pripala je agenciji...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.