Pernod Ricard i Lenny Kravitz predstavili brend Nocheluna

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 30.Maj.2023, 16:02

Pernod Ricard i Lenny Kravitz predstavili brend Nocheluna

Sotol je pravi, autentični proizvod koji postoji više od 800 godina, ali sada je vreme da ga Pernod Ricard predstavi svetu, zahvaljujući našem jedinstvenom putu ka tržištu i našoj stručnosti u jačanju brendova, rekao je Alexandre Ricard, predsednik i izvršni direktor kompanije Pernod Ricard.

Nocheluna je sofisticirana, glatka i izbalansirana, ali i divlja, što ja volim. Počastvovan sam što sam ovde kao ambasador ovog fantastičnog regiona i sjajnih ljudi koji to >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << rade stotinama godina, rekao je Lenny Kravitz.

Nocheluna je lansirana u okviru saradnje između kompanija Pernod Ricard i Casa Lumbre.

Ovime je meksički brend ušao je na evropsko tržište i dostupan je u Francuskoj, Velikoj Britaniji, Španiji i Italiji.

Izvor: InStore

Foto: Nocheluna

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.