PepsiCo i češki KMV preuzimaju Knjaz Miloš

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 05.Jun.2019, 12:56   (ažurirano 02.Apr.2020.)

PepsiCo i češki KMV preuzimaju Knjaz Miloš

Zbog uobičajenih odobrenja nadležnih organa iz oblasti konkurencije, cela transakcija bi trebalo da bude okončana u trećem kvartalu ove godine, saznaje „Blic Biznis“.

Investicioni fond Mid Europa Partners kupio je Knjaz Miloš 2015. godine zajedno sa kompanijama Bambi i Imlek, vodećim regionalnim igračima u svojim oblastima koji su tada nastavili poslovanje u okviru holding kompanije Moji Brendovi. Kompanija Knjaz Miloš je takođe vodeći proizvođač mineralne vode i lider >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << u proizvodnji vode i bezalkoholnih pića u Srbiji i regionu. Kompanija je prepoznata od strane potrošača po inovativnim proizvodima koji su je i postavili na mesto lidera u tim kategorijama.

Povodom prodaje kompanije Knjaz Miloš Robert Knorr, izvršni partner u fondu Mid Europa Partners je rekao da je Knjaz Miloš još jedan primer vizije i sposobnosti da se jedna srednjeevropska kompanija transformiše u kompaniju lidera u kategoriji brendova u okviru fonda Mid Europa Partners.

Nakon što smo nedavno prodali Bambi, kompanija Knjaz Miloš je takođe našla svoje mesto u okviru vodećih međunarodnih kompanija iz iste branše„, rekao je Knorr.

Andrej Babache, partner u fondu Mid Europa Partners je rekao da je Knjaz Miloš uveo niz inovativnih proizvoda i novina u proizvodnju, a u cilju jačanja vodeće pozicije u kategoriji vode i bezalkoholnih pića.

Postupak osvežavanja brenda je doveo do toga da se kompanija direktnom digitalnom komunikacijom poveže sa mlađim potrošačima. Ovaj inovativni rast je učinio da je posao više nego dupliran za vreme dok je Knjaz Miloš bio u vlasništvu fonda Mid Europa Partners„, rekao je Babache i poželeo uspeh aranđelovačkoj fabrici u daljem radu, a kao delu kompanija KMV i PepsiCo.

Miloš Stojisavljević, generalni direktor u Knjaz Milošu je rekao da su ponosni na uspeh koji su postigli zajedno sa fondom Mid Europa Partners i kompanijom Moji Brendovi.

Radujemo se pridruživanju vodećim brendovima KMV i PepsiCo i verujemo u dalji nastavak rasta„, ocenio je Stojisavljević.

PepsiCo je svetski lider u proizvodnji hrane i pića. Ova američka kompanija je u Srbiji 2008. godine kupila srpsku fabriku Marbo, proizvođača grickalica, a organski rast joj je uvek bio među prioritetima. Češka kompanija Karlovarske mineralne vode (KMV) je najveći proizvođač mineralne i izvorske vode u Češkoj.

Izvor: Blic

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.