Izvor: Advertiser-Serbia.com, 11.Jan.2019, 13:52

Pepsi izbacio novi slogan i dizajn limenke na više od 100 globalnih tržišta

Pepsi izbacio novi slogan i dizajn limenke na više od 100 globalnih tržišta

„For the Love of It“ zamenjuje „Live for Now“ nakon sedam godina   Novi globalni slogan, koja je debitovao na više od 100 svetskih tržišta, zamenio je dosadašnji „Live for Now“ koji je na snazi od 2012. godine. Nakon problema koji je imao sa reklamom sa Kendal Džener, brend je u stanju da započne novo […] The post Pepsi izbacio novi slogan i dizajn limenke na više od 100 globalnih tržišta appeared first on Advertiser Serbia.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.