Izvor: Advertiser-Serbia.com, 19.Dec.2025, 08:28

Pepco grupa obeležila godinu transformacijom, uz odlične finansijske rezultate i ubrzano sprovođenje strategije

Grupa je tokom ove fiskalne godine otvorila 247 novih prodavnica, uskladila svoj asortiman i ojačala brend Pepco kao svog glavnog pokretača rasta, praveći snažnije temelje za dugoročno održivo ostvarivanje vrednosti.
Pepco grupa je tokom godine zabeležila značajan napredak u usklađivanju poslovanja i jačanju svog strateškog fokusa. Uspešna prodaja trgovinskog lanca Poundland u junu 2025. godine i kompletan izlazak iz sektora robe široke potrošnje u okviru brenda Pepco su predstavljali glavne prekretnice, koje su ovoj grupi omogućile da se koncentriše isključivo na profitabilnu odeću i opšte proizvode. Ova promena fokusa je dovela do jednostavnije, agilnije i disciplinovanije organizacije, koja je u boljoj poziciji...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.