PRilika 2017: Kada komunikacija postane umetnost

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 08.Nov.2017, 09:16   (ažurirano 02.Apr.2020.)

PRilika 2017: Kada komunikacija postane umetnost

BEOGRAD – Deveta po redu konferencija Društva Srbije za odnose sa javnošću o najnovijim trendovima u struci održaće se 06. decembra u klubu „Just and Lobby“

Jedna od najpopularnijih regionalnih strukovnih PR konferencija, PRilika, koju već tradicionalno organizuje Društvo Srbije za odnose sa javnošću, biće održana 06. decembra u klubu „Just and Lobby“. Deveto izdanje konferencije okupiće neke od najpoznatijih međunarodnih i domaćih stručnjaka izoblasti tehnologije, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << komunikacija, dizajna i odnosa s javnošću koji će govoriti o globalnim trendovima, a učesnicima će predstaviti aktuelna dešavanja i pravce razvoja samih komunikacija.

Na prethodnoj konferenciji učesnicima smo predstavili primenu tehnologija kao što su VR, AR, interaktivni bilbordi, a ove godine komunikacije posmatramo kao svojevrsnu umetnost, što vešti praktičari ove struke svakodnevno dokazuju. Umetnost komuniciranja sagledaćemo kroz aspekte vizuelnog, umnog, verbalnog, emotivnog i posmatrati kako svaki segment utiče na promenu i unapređenje odnosa sa ciljanim javnostima. Prateći dosadašnju tradiciju konferencije, i ove godine smo okupili veliki broj renomiranih stručnjaka koji će zajedno ovaj događaj učiniti vrhunskom prilikom za kvalitetan dijalog, razmenu regionalnog iskustva imeđusobnog povezivanja kolega. “ – izjavila je Jelena Šarenac, predsednica Upravnog odbora DSOJ.

Ovogodišnja konferencija pod sloganom “Umetnost komunikacije” baviće se temama koje obuhvataju oblast dizajna, tehnologije, neuronauke i kreative, a sve to u cilju (boljeg) razumevanja kako komunikacija funkcioniše u 2018. godini i kakva nas transformacija u komunikaciji očekuje narednih godina.

Među učesnicima ove godine publika će imati prilike da čuje Slavimira Stojanovića, poznatog beogradskog dizajnera, koji je od izdavačke kuće Taschen uvršten među 100 najuticajnijih grafičkih dizajnera današnjice, zatim Milku Forcan, jednu od DSOJ osnivača i senior konsultanta; Barta de Vries, predsednika IPRA i dugogodišnjeg direktora najstarije holandske PR agencije ”Holander van der Mej”; José Cordeira, međunarodnog saradnika Svetske akademije nauka i umetnosti, izvršnog direktora Ibero-američke Futurističke mreže (RIBER), direktor projekta Millennium Project i Humaniti Plus i osnivača fakulteta Univerziteta Singulariti u istraživačkom parku NASA; Natašu Đukanović, direktorku marketinga u kompaniji DoMEn, koja je svojom filozofijom doprinela razvoju kompanija u tri različite oblasti poslovanja – avioindustriji, bankarstvu i internet biznisu; Radomira Markovića, priznatog eksperta za društvene mreže i elektronske medije, voditelja i urednika popularne televizijske emisije „eTV“; Maxima Behara, bivšeg predsednika ICCO i osnivača PR agencije M3 Communication Group, trenutno najuspešnije agencije u Bugarskoj; prof. dr Vesnu Damnjanović, osnivača i direktora svetskog takmičenja u rešavanju studije slučaja – Belgrade Business International Case Competiton-a koje je ranigrano među top 12 u sveta; Predraga Milićevića, rukovodioca sektora marketinga i komunikacija Registru nacionalnog internet domena Srbije.

Panel diskusiju sa temom „Iskustva i izazovi lobiranja u regionu“ moderiraće Dejan Novaković, direktor Adriatic Council sa gostima iz regiona: Rašeljka Maras, Hrvatska i Dominika Švarc, Slovenija.

Više o konferenciji pogledajte na sajtu prilika.pr.org.rs

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.