PRiZNANJE za inovativnu upotrebu digitalnih kanala komunikacije

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 26.Maj.2017, 14:08   (ažurirano 02.Apr.2020.)

PRiZNANJE za inovativnu upotrebu digitalnih kanala komunikacije

Komunikacioni tim I&F McCann Grupe nagrađen je PRiZNANJEM za upotrebu digitalnih medija i novih tehnologija u komunikaciji

Nagrađena kampanja realizovana je za projekat ARt, najveća virtuelna izložba svih vremena, koji je McCann Beograd kreirao za Muzej savremene umetnosti u Beogradu.

Ova nagrada predstavlja priznanje za timski i posvećen rad svih kolega kao i Muzeja savremene umetnosti, koji je sa poverenjem podržao kampanju. Uvek se trudimo da iskoračimo hrabro >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << u osmišljavanju komunikacije koja je inovativna i kreativna i ostvaruje rezultate. Ponosni smo na snažne ideje koje su prepoznate u lokalnim i međunarodnim okvirima i koje su nagrađene od cenjenog žirija za nagradu PRiZNANJE. Ova nagrada nastavlja niz drugih koje smo do sada osvojili u godini u kojoj kao kompanija obeležavamo 20 godina od osnivanja”, rekla je Marija Vićić, direktorka komunikacija I&F McCann Grupe.

PRiZNANJA dodeljuje Društvo Srbije za odnose s javnošću, koje ove godine takođe obeležava 20 godina rada. Na adresu Društva je, u okviru ovogodišnjeg konkursa, stiglo 67 prijava u 16 kategorija.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.