Izvor: Advertiser-Serbia.com, 09.Dec.2025, 11:28

[POGLED SA VRHA 2025/26] SINIŠA WALDINGER, Bruketa&Žinić&Grey: „Advertajzing industrija još uvijek nije ponudila pravi odgovor na pitanje zašto bi mladi svoju kreativnost ispoljavali baš ovdje“

Molimo vas da date generalnu ocenu uspeha rada vaše agencije tokom 2025. godine
– Vjerojatno bi bilo nezahvalno reći da smo očekivali više od godine u kojoj smo jedini u regiji dobili dvije shortliste u Cannesu, bili proglašeni najboljom regionalnom agencijom na BalCannesu te odnijeli nekoliko važnih nagrada za učinkovitost.
Kako ocenjujete uslove poslovanja tokom 2025, jesu li oni bili bolji ili lošiji u poređenju sa ranijim godinama? Šta je to što je obeležilo poslovanje vaše agencije kada su u pitanju spoljni uslovi, odnosno privredno, društveno i političko okruženje?
– Iako u Hrvatskoj svjedočimo povoljnom ekonomskom okruženju u smislu rasta BDP-a, uspješne turističke sezone...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.