[POGLED SA VRHA 2024/25] MOJCA BRIŠČIK, SOZ: „Slovenačka oglašivačka komora je 2024. godine doživela značajna dostignuća i prekretnice na različitim frontovima“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 19.Mar.2025, 15:41

[POGLED SA VRHA 2024/25] MOJCA BRIŠČIK, SOZ: „Slovenačka oglašivačka komora je 2024. godine doživela značajna dostignuća i prekretnice na različitim frontovima“

Kako je za vaše Udruženje protekla 2024. godina kada su u pitanju vaše aktivnosti? Šta možete da istaknete kao bitno u radu svog Udruženja tokom protekle godine?
– Slovenačka oglašivačka komora je 2024. godine doživela značajna dostignuća i prekretnice na različitim frontovima. Kao prvo Udruženje u Evropi, pokrenuli smo Ambush Marketing White Paper, ključnu inicijativu koja je privukla pažnju i pružila vredan uvid u savremene marketinške strategije. Naš nacionalni festival oglašavanja, SOF, bio je veoma uspešan, prikazujući inovativne kampanje i podstičući umrežavanje industrije. Štaviše, naš međunarodni festival kreativnosti, Golden Drum, dodatno je podigao naše globalno prisustvo...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.