[POGLED SA VRHA 2023/24] NENAD NIKOLOVSKI, Baby Food Factory: „Baby Food Factory nastavila je sa ubrzanjem i ekspanzijom na novim tržištima ove godine i nastaviće u 2024”

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 26.Dec.2023, 08:47

[POGLED SA VRHA 2023/24] NENAD NIKOLOVSKI, Baby Food Factory: „Baby Food Factory nastavila je sa ubrzanjem i ekspanzijom na novim tržištima ove godine i nastaviće u 2024”

Kako ocenjujete tržišnu poziciju kompanije koju predvodite, u 2023. godini? Da li ste očekivali bolju poziciju i bolje rezultate početkom godine? Dajte generalnu ocenu uspeha rada vaše kompanije

– Smatram da smo ostvarili izuzetne rezultate, prateći našu misiju da postavljamo standarde u proizvodnji kvalitetne, ukusne i funkcionalne ishrane. Kao lideri u inovacijama u proizvodnji zdrave hrane za sve generacije, nastavljamo da rastemo kao lideri na tržištu. Ostvarili smo >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << impresivan tržišni udeo više od 30% u kategoriji dečije hrane u Srbiji, prema istraživanju kompanije Nielsen zaključno sa oktobom mesecom ove godine. Ubrzano rastemo u celom regionu kako sa brendom Nutrino tako i sa ostalim brendovima u kategoriji zdrave hrane koje zahtevaju duboko razumevanje potrošača, a mi smo uspešno pratili trendove, prilagodili se njihovim navikama i stilovima života. Nedavno lansiranje Nutrino Lab ovsenog mixa za dobro jutro dodatno je ubrzalo naš rast i našu posvećenost da kvalitetnim proizvodima unapredumo čitavu tu kategoriju.

Kako vidite spoljne uslove u kojima je vaša kompanija tokom 2023. godine morala da posluje?

– Ohrabrujuće za nas je što smo nastavili trend rasta celokupne kategorije zdrave hrane, na koju aktivno utičemo. Takođe, primetno je da ova kategorija pokazuje izuzetnu otpornost u pogledu potrošnje, naročito u poređenju s celokupnom FMCG industrijom.

Veoma dinamične promene na tržištima gde poslujemo, uključujući inflaciju, velike fluktuacije cena sirovina i transporta, skok energenata zahtevale su od nas dodatne napore u prilagođavanju naših operativnih procesa i balansa između tržištima i fokusa koji imamo kod svakog od njih.

Koje probleme ste prepoznali u vašoj industriji a koji su došli do izražaja u 2023? Dajte predloge za razrešenje tih problema

– Pre svega velike fluktuacije cena sirovina su bile izazov za stabilnost troškova proizvodnje, pogotovu kako mi pripadamo industriji zdrave hrane i kvalitet sirovina za nas je na prvom mestu. Uspeli smo da održimo stabilnost troškova proizvodnje i prilagodimo se promenljivim ekonomskim uslovima zahvaljujući diversifikaciji izvora nabavke sirovina, i to kroz sklapanje dugoročnih ugovora sa pouzdanim dobavljačima.

Sa aspekta potrošača, promene u navikama (i odvikama) dešavaju se brže i češće, što zahteva povećanu posvećenost kako bismo ih razumeli, uz još intenzivniju usredsređenost na odgovaranje tim novim zahtevima i navikama.

U suštini, ključni savet za sve nas u FMCG svetu je da budemo agilni i fleksibilni, i da neprestano “osluškujemo” potrebe naših potrošača.

Kakva su vam očekivanja za 2024. godinu u pogledu uslova poslovanja kompanija iz vaše industrije? Očekujete li poboljšanje navedenih uslova i za vašu kompaniju konkretno?

– Mi produžavamo naš ubrzani rast i nadamo se manje dinamičnijoj godini u pogledu nabavke, dok će potrošači uvek biti dinamični 😊

Konkretno, očekujemo da će se cene sirovina stabilizovati, što će doprineti većoj predvidljivosti troškova proizvodnje.

Takođe, planiramo nastaviti s aktivnim upravljanjem lancima snabdevanja, što uključuje održavanje dugoročnih partnerskih odnosa sa dobavljačima i dalju primenu tehnoloških rešenja za praćenje tržišnih cena. Očekujemo optimizacije i nastavljamo sa inovacijama kako bismo nastavili našim zacrtanim putem.

Imate li nekih značajnijih planova, kao kompanija, za 2024. godinu a koje možete predstaviti javnosti?

Baby Food Factory nastavila je sa ubrzanjem i ekspanzijom na novim tržištima ove godine i nastaviće u 2024.

Naša misija ostaje nepromenjena – stvaranje visokokvalitetnih proizvoda za sve generacije čime doprinosimo zdravom i kvalitetnom načinu života naših potrošača

Imamo plan da na postojećim tržištima konsolidiramo naše liderstvo i stvorimo nove kategorije i iskoristiti veliki potencijal.

Dodatno, u 2024. godini planiramo proširenje našeg portfolija sa fokusom na Nutrino Lab, otvaranje novih tržišta u EU i na Bliskom istoku, kao i povećanje proizvodnje robne marke.

Autor: Nenad Danilović

Izvor: Advertiser Serbia

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.