[POGLED SA VRHA 2021/22] LJILJANA BOLJANOVIĆ, Olaf&McAteer: „Negujemo dugoročne klijente, pažljivo biramo nove prilike, širimo tim i partnerstva“

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 14.Dec.2021, 14:20

[POGLED SA VRHA 2021/22] LJILJANA BOLJANOVIĆ, Olaf&McAteer: „Negujemo dugoročne klijente, pažljivo biramo nove prilike, širimo tim i partnerstva“

Završetak kalendarske i poslovne godine je i ovog puta povod da sa vodećim ljudima iz advertajzing, medijskih i PR agencija porazgovaramo o postignutim ciljevima u prethodnoj godini, planovima za 2022. godinu, kao i o „faktoru okruženje“, u kojem te iste planove treba realizovati. Ovoga puta čast je pripala Ljiljani Boljanović, direktorici agencije Olaf&McAteer, ekskluzivnog zastupnika Ketchum mreže za Srbiju…Razgovor vodio Nenad Danilović

Kako je za vašu agenciju protekla >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << 2021. godina? Koji su značajni projekti i aktivnosti koje je vaša agencija sprovela tokom ove godine koja je na izmaku?

– Godina nam je bila intenzivna na svaki način, sa iznadprosečnim interesovanjem novih klijenata za saradnju. Za nas su ipak najznačajnija dugoročna partnerstva sa klijentima – ove godine smo obnovili najduži ugovor sa klijentom sa kojim sarađujemo već četrnaestu godinu. Olaf je veoma posvećen i razvoju saradnje sa donatorskim projektima, i raduje me što je naša ekspertiza prepoznata i u ovom domenu. Takođe bih izdvojila, za našu industriju možda netipičnu, rešenost da ulazimo u partnerstva sa agencijama koje se, tradicionalno posmatrano, smatraju konkurentima.

Dakle, jedna standardno dobra godina za Olaf: negujemo dugoročne klijente, pažljivo biramo nove prilike, posmatrajući ih kroz prizmu mogućnosti za kvalitetan rad na duže staze, širimo tim i partnerstva.

Kako ocenjujete ovu poslovnu godinu u industriji tržišnih komunikacija? Koja su najznačajnija poslovna iskušenja sa kojima ste se susreli u ovoj poslovnoj godini?

– Najznačajnije iskušenje dolazi od pandemije korona virusom koja i dalje traje, i svih promena koje je ona donela. U našoj industriji traje efekat pandemije na organizaciju događaja, kojih ni ove godine nije bilo u uobičajenoj meri. Ovaj segment su klijenti nadomestili velikom produkcijom koja beleži rekorde u 2021.

Kada je reč o organizaciji posla, naš tim je cele godine radio uglavnom od kuća, što nije uticalo na visok standard usluge, i na to sam zaista ponosna.

Kakva su Vam očekivanja za 2022. godinu u pogledu poslovnih uslova u industriji tržišnih komunikacija? Imate li nekih značajnijih planova za narednu godinu a koje možete predstaviti javnosti.

– Olaf sledeće godine slavi 20. rođendan, to je divan i važan jubilej za koji vezujemo razne male i velike planove, a pošto sam nesklona bombastičnim izjavama, neka najava ostane na ovome.

Kada je reč o poslovnim uslovima, ne očekujem neke značajnije pomake.

Poželite nešto svojim klijentima i svim budućim oglašivačima u 2022. godini.

– Mislim da je nepodeljena želja da u novoj godini koronu ostavimo iza nas i da punim plućima nastavimo dalje!

Autor: Nenad Danilović

Izvor: Advertiser Serbia

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.