Oznaka Made in Germany nedovoljna za uspeh

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 30.Jan.2014, 16:42   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Oznaka Made in Germany nedovoljna za uspeh

ADVERTISER-SERBIA.COM / BERLIN - Oznaka "Made in Germany" je kao garancija kvaliteta i dalje širom sveta dobro poznata i cenjena, ali više nije dovoljna da na svetskom tržištu obezbedi dugoročni uspeh nemačkih proizvoda >>>(Ključne reči: marka; brendovi; brands; research; istraživanje; istraživanja)

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.