Ovi stručnjaci iz redova agencija će birati najbolje projekte BalCannes-a

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 18.Nov.2022, 12:47

Ovi stručnjaci iz redova agencija će birati najbolje projekte BalCannes-a

Bilo da ste etablirana agencija ili se tek probijate na kreativnoj sceni, BalCannes je takmičenje na kojem možete da pokažete i dokažete onima koji vas ne znaju zašto ste vredni. Osim što slavi duh ovih prostora i ujedinjuje najbolje agencije i oglašivače iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Severne Makedonije, Slovenije i Srbije, takmičenje BalCannes najbolji je dokaz neponovljive kreativnosti i originalnosti koja izlazi iz okvira, ponekada s obzirom na uslove na tržištu – a najčešće >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << uprkos njima.

Kasni prijavni rok produžen je za deset dana, čak do 30. 11., i više se neće produžavati, zato ne propustite priliku da prijavite izvrsne projekte na kojima ste radili u prethodne dve godine! Iskoristite perspektive žirija agencija, oglašivača i strukovnih medija, dokažite da zaslužujete da se nađete u društvu najboljih i u spektru kategorija poslovnog delovanja osvojite zlatne, srebrne i bronzane nagrade.

Stručnjaci iz agencijskih redova koji će birati najbolje među projektima iz cele regije su:

Luka Bajs (SHIFT, Slovenija), Sašo Dimitrievski (Pristop, Slovenija), Jelena Fiškuš (Studio Sonda, Hrvatska), Bojan Hadžihalilović (Fabrika, BIH), Vladimir Mitrović (Ovation BBDO, Srbija), Sašo Pešev (New Moment Skopje, Severna Makedonija), Anja Radulović (Leo Burnett Beograd, Srbija), Dean Spirkoski (Saatchi & Saatchi, Sjeverna Makedonija), Dejan Šijuk (Aquarius Banja Luka, BIH), Nikola Žinić (Bruketa&Žinić&Grey, Hrvatska).

Dvogodišnji kvalifikacijski period obuhvatiće projekte realizovane od 20. avgusta 2020 do 20. novembra 2022. Na takmičenje se mogu prijaviti celovite, integrisane kampanje te pojedinačne, jedinstvene delove unutar kampanje koji predstavljaju jednu ideju iz agencija iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Severne Makedonije, Slovenije i Srbije.

Sve informacije dostupne su na zvaničnim stranicama www.danikomunikacija.com.

***

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija nose dvostruku nominaciju za jedan od najboljih evenat-a na svetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Omiljeni festival poznat je po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promena. I sledećeg aprila će ujediniti sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj – zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu – nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na zvaničnim stranicama www.danikomunikacija.com.

***

O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) vodeće je strukovne udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih nacionalnih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalno takmičenje reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Van granica deluje u sklopu svetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia deo svetske mreže IAB Global Network.


Možete pratiti i na zvaničnim Facebook i LinkedIn stranicama, a više o HURA saznajte na www.hura.hr.

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Delovanjem unutar Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažovane u rastu interaktivnog marketinga i insistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizovane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.