Izvor: Advertiser-Serbia.com, 09.Nov.2023, 11:41
Ovation i Superbrke iza provokativne kampanje na temu raka testisa
U susret novembru, mesecu muškog reproduktivnog zdravlja, advertajzing agencija Ovation, u partnerstvu sa udruženjem Superbrke iz Banja Luke, pokrenula je ovu kampanju sa ciljem podizanja svesti o kanceru testisa.
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...
Povezane vesti
Bilbordi koji su privukli pažnju prolaznika u Banjaluci: Šta se krije iza njih?
Izvor: NoviMagazin.rs, 09.Nov.2023
Bilbordi na kojima je istaknut srednji prst sa porukom “Kontroliši se malo” privukli su prethodnih dana pažnju prolaznika u Banjaluci.
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.