Online kampanja kao živo biće

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 30.Okt.2012, 11:07   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Online kampanja kao živo biće

ADVERTISER-SERBIA.COM / ZAGREB - Online oglašavanje postaje trend kome više niko ne odoleva, pri čemu oglašivači koriste sve njegove potencijale koji su potrebni za konstantnu optimizaciju kampanje kao za samu stranicu>>> (Ključne reči: predsednica programskog odbora konferencije Aleksandra Đermanović; Simon Meglič; Nikola Jellačić; Damir Podhorski; agencija Mediacor; web marketing; internet PR; public relations; online promocija; konferencije; Return On Investment; edukacije; društveni mediji; društvene mreže; e mail; nagrada; nagrade)

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

Treći Pres medija samit sutra u Beogradu

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 30.Okt.2012

ADVERTISER-SERBIA.COM / BEOGRAD - Treći Pres medija samit biće održan sutra u beogradskom hotelu Metropol>>> (Ključne reči: Press Media Summit 2012 - Regional Coverage; Manojlo Vukotić; Mladen Pleše; Zoran Dimitrovski; Fadil Mandal; Robert Čoban; Jelena Drakulić Petrović; Dr Alexander...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.