Održana 2. konferencija Lideri za lidere – nove tehnologije i kvalitetno projektno finansiranje presudni za globalni uspeh

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 11.Maj.2015, 14:34   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Održana 2. konferencija Lideri za lidere – nove tehnologije i kvalitetno projektno finansiranje presudni za globalni uspeh

ZAGREB – Regionalna konferencija Lideri za lidere, s temom BUSINESS TRENDS, INNOVATION & GROWTH, u organizaciji kompanije Mirakul i Motivacijski govornik, u Westinu je 8. maja okupila vodeće regionalne managere, preduzetnike i uspešne ljude iz ICT-a, marketinga, finansija, proizvodnje, edukacije i poslovnog savetovanja

‘Lideri ambasadori’, panelisti 1. konferencije Lideri za lidere, u uvodnom delu su se obratili učesnicima.

Mr. sc. Krešimir Šimac, Mirakul d.o.o., >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << i dr.sc. Jasminka Samardžija, Motivacijski govornik d.o.o., dodelili su ‘Liderima ambasadorima’ sertifikate za promovisanje pozitivnog motivacijskog duha konferencije među poslovnom zajednicom.

Dvadeset panelista je kroz četiri strateška panela, u tradicionalnom pozitivnom okruženju, kroz konkretne primere i poslovne situacije pokazalo koji su trendovi u poslovanju, marketing managementu i kako finansirati projekte s ciljem osvajanja novih tržišta.

Ante Mandić, IN2, na prvom je panelu TECHNOLOGY & INNOVATION istakao kako je loša strana tehnologije smanjenje radnih mesta, no smatra da će doći samo do rekonstrukcije, da radna mesta na kraju neće nestati. Damir Sabol, PhotoMath, PhotoPay, naglasio je da nedostaje ljudi sa znanjima, te se složio kako tehnologija neće dovesti do nezaposlenosti – menjaju se samo potrebe.

Dr. Stark, RIT Croatia, na svom je predavanju Leading from the middle rather than the front istakao kako je važno znati razliku između ‘činiti stvari ispravno’ i ‘činiti prave stvari’, te gde srednji management greši u Guerrilla Leadershipu.

Na trećem je panelu, PROJECT MANAGEMENT & FINANCING, Marko Remenar, Zagrebačka banka, izjavio kako su infrastrukturni energetski projekti danas jako traženi i bitni, te smatra da ima dovoljno kapitala, ali problem je u nespremnosti hrvatskih investitora, dodajući da je javni sektor spor u restrukturiranju, a ljudi u privatnom sektoru previše su usredsređeni na kratkoročne ciljeve. Dr.sc. Vladimir Preveden, Roland Berger, složio se s Remenarom da kapitala ima dovoljno, no ne smemo birati, nego se tačno opredeliti šta želimo da radimo – a toga nedostaje na nacionalnom nivou.

Na završnom panelu BUSINESS GROWTH & EMERGING MARKETS Tomislav Debeljak, DIV grupa, posebno je izdvojio svoj cilj – rast od 42% svake godine, dodajući kako je hteo da uloži baš u Brodosplit jer ima ljude koji rade najbolje brodove na svetu, a to nikako nije hteo da propusti. Na konferenciju je doputovao direktno iz Houstona, te je pohvalio saradnju s Vladom – veleposlanstvo u Houstonu je izvanredno i dali su sve od sebe da ih povežu s tamošnjim kompanijama.

Učesnici konferencije saznali su i kako da usmere svoja ulaganja u marketing i iskoriste najnovije marketinške trendove, na koji način i iz kojih izvora finansirati krupne investicije i upravljati složenim projektima, koji su najefikasniji kanali izlaska na strana tržišta i kako postati globalna kompanija te koja najnovija ICT rešenja mogu implementirati u svojim kompanijama. Takođe, učesnici su čuli u kojem se smeru razvija poslovanje u novom digitalnom dobu i kako da iskoriste prednosti razvoja tehnologije u inovaciji poslovnih procesa.

Panel razgovore lidera moderirali su Ivica Perica, Deloitte; Tomo Ricov, Pepermint; Marina Ralašić, Banka te dr.sc. Jasminka Samardžija. Voditeljka konferencije bila je Ivana Hajder.

Sve detaljne informacije i fotografije s konferencije možete pronaći na zvaničnoj web stranici: www.liderizalidere.eu.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.