Od ravnopravnosti, dečjih prava i informisanja do poboljšanja turizma – kako komuniciranjem doprineti zajednici?

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 05.Apr.2023, 21:08

Od ravnopravnosti, dečjih prava i informisanja do poboljšanja turizma – kako komuniciranjem doprineti zajednici?

Dupke pune festivalske dvorane, kvalitetne i aktuelne teme, globalni lideri te punjenje kreativnih baterija u prolećnom ambijentu rovinjskog hotela Lone među hrvatskim liderima iz sveta tržišnih komunikacija – u punom su jeku pripreme za nove Dane komunikacija, koji će u svom devetom izdanju od 20. do 23. aprila okupiti nekoliko hiljada učesnika. Objavljen je zvanični raspored festivala; učesnici se i ovoga puta mogu uključiti u ceo niz zanimljivih diskusija o temama od velikog >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << značaja za industriju, kao i za društvo u celini, a neke od njih izdvajamo u nastavku.

EUROPE, FOREIGN INTERFERENCE AND INFORMATION MANIPULATION

Pre početka 21. veka bilo je nezamislivo da ćemo imati informacija u tolikoj meri da ćemo postati dezinformisani – na opasnost od dezinformacija u Evropskoj uniji i njihov uticaj na javno mišljenje i demokratiju utiču i strani akteri koji lažnim informacijama napadaju EU te, naravno, društvene mreže kao izvori niza neistinitih podataka. Ali Evropska komisija u Hrvatskoj smatra da je moguće izaći kao pobednik iz te borbe, što je upravo tema njihovog panela: Europe, Foreign Interference and Information Manipulation. Domaćin razgovora biće Ognian Zlatev (rukovodilac predstavništva Evropske komisije u Hrvatskoj), a pridružiće mu se Jasna Jelisić (voditeljica, Western Balkans Task Force, European External Action Service) te će u razgovoru sa učesnicima zajedno naglasak staviti na saradnju u borbi protiv dezinformacija.

SUGAR RUSH

Prekomerna težina u ranom detinjstvu može imati značajan uticaj na fizičko i mentalno zdravlje dece, kvalitet njihovog života, a povećava rizik od gojaznosti i drugih hroničnih nezaraznih bolesti u odrasloj dobi. Brojni su uzroci, ali jedan je od značajnijih taj što su deca izložena oglašavanju prehrambenih proizvoda s visokim udelom masti, soli i šećera (HFSS). UNICEF Hrvatska na panelu Sugar Rush: Examining the Effects of Advertising HFSS to Children upozoriće na taj rastući problem i dati savet kako odgovornijim marketingom možemo stvoriti okruženje koje promoviše pravilne prehrambene izbore. Domaćin panela biće Martina Prokl Predragović (komunikacijska konsultantica, UNICEF Croatia), a u razgovoru o saradnji različitih sektora pridružiće joj se Anđela Buljan Šiber (predsednica uprave, HURA i IAB Croatia / Izone), Maja Lang-Morović (prof. rehabilitator, Hrvatski zavod za javno zdravstvo) i Lidija Gamulin (voditeljica partnerstava, UNICEF Hrvatska).

EUROPE OF EQUALITY

Način rada menja se pri uvođenju novog zakona – nekad su te razlike jedva primetne, a nekad one mogu da podstaknu korenitu promenu. Primer takve revolucionarne promene je Direktiva o ženama na čelnim pozicijama, koja zahteva povećanje udela žena na vodećim pozicijama do 2026. godine. Ovaj korak prema rodno osvešćenoj politici, boljoj ravnoteži poslovnog i privatnog života i uklanjanju rodnih razlika na tržištu rada biće tema panela Europe of Equality by European Commission in Croatia, koji će voditi Andrea Čović Vidović (zamenica rukovodioca Kancelarije Evropske komisije u Hrvatskoj te voditeljica odnosa s javnošću EK u Hrvatskoj), a u razgovoru sa učesnicima festivala pridružiće joj se Marina Burazer (direktorica marketinga, Fortenova grupa).

SHOW ME THE MONEY!

Hrvatska je česta destinacija velikih produkcija i filmskih ekipa: neki su od najpoznatijih primera nezaobilazna Igra prestola snimana u Dubrovniku ili hrvatsko ostrvo Vis, koje je glumilo Grčku u filmu Mamma Mia: Here We Go Again. Sve su to bile odlične prilike da se Hrvatska progura u svetu showbiza, ali kada će napokon zaista glumiti Hrvatsku? Kada će se distancirati od imidža jeftine destinacije za snimanje filmova i potruditi se da prekrasna turistička odredišta postanu prepoznatljiva u svetu? Hrvatska privredna komora panelom Show Me the Money! Film Productiona for a Good Job in Croatia uz predstavnicu Jagodu Divić (samostalna savetnica, Hrvatska privredna komora) i sagovornika Dalibora Matanića, hvaljenog scenariste i filmskog redatelja, na Danima komunikacija skrenuće pažnju na brendiranje Hrvatske kroz film iz poslovne perspektive, što može pomoći ne samo lokalnim filmadžijama – već i celoj turističkoj branši.

COMMUNICATING EUROPE IN TIMES OF POLYCRISIS

Recentna događanja na svetskom planu suočavaju kako građane tako i kreatore politika s dubokim izazovima. Ipak, poslužila su i kao katalizator za nova rešenja i politike u raznim područjima, od digitalne i zelene tranzicije pa sve do sigurnosti. Jedan je od primera i EU Artificial Intelligence Act, koji predstavlja prvu horizontalnu regulaciju veštačke inteligencije na svetu, stavljajući Evropu na čelo u postavljanju globalnih standarda. Upravo će to biti jedna od tema razgovora Kancelarije Evropskog parlamenta u Hrvatskoj Communicating Europe in times of polycrisis, u kojemu će učestvovati Maja Ljubić Kutnjak (Odnosi s medijima, Kancelarija Evropskog parlamenta u Hrvatskoj) i Milly Doolan (generalna direktorica, Euronavigator).

I ranije prepoznati po jedinstvenoj festivalskoj ponudi koja iskače iz uobičajenoga i podstiče na promenu, Dani komunikacija svojim netipičnim pristupom žele da nastave da osvajaju srca svih željnih kritičkog razmišljanja, novih pristupa i inovativnih tehnologija. Prijave za učestvovanje na jednom od najboljih svetskih evenata prema dvostrukoj nominaciji britanskog Association Excellence Awardsa moguće su na www.danikomunikacija.com.

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenat-a na svetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Dugo iščekivano novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promena – ovog proleća je očaralo sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na zvaničnim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.


O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih nacionalnih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu svetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia deo svetske mreže IAB Global Network.


Više o HURA-i saznajte na www.hura.hr, Facebook i LinkedIn stranicama

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Delovanjem unutar Hrvatske udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažovane u rastu interaktivnog marketinga i insistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizovane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.