Od kreativne destrukcije do revolucije – u Hrvatsku dolazi inovator Ian Beacraft!

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 21.Mar.2023, 18:38

Od kreativne destrukcije do revolucije – u Hrvatsku dolazi inovator Ian Beacraft!

Ako su Web3, sintetički mediji i metaverzum neke od ključnih tema vašeg rada i o njima želite da znate i najmanje detalje, Dani komunikacija, koji će biti održani od 20. do 23. aprila, mesto su na kojem želite da budete! Futurista Ian Beacraft, koji je u međunarodnoj zajednici poznat po tome što i najnapredniju tehnologiju s kojom je šira javnost najmanje upoznata čini razumljivom i monetizujućom, stiže u Rovinj uz podršku Hrvatskog Telekoma kako bi sa zajednicom >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << kreativaca, komunikatora, digitalaca i svih drugih zaljubljenika u tržišne komunikacije razgovarao o boljoj budućnosti.

Šta se dogodi kada se društvo suoči s velikim napretkom koji ruši ustaljene norme te poljulja opšteprihvaćene prakse, sve od umetničkih pravaca pa do društvenih nauka? Nadolazeći talas kreativne destrukcije sjediniće se sa kreativnom revolucijom. Ova će transformacija koristiti društvu“, poručuje Beacraft, predviđajući pritom da će sve naše pretpostavke o uspehu i civilizacijskim vrednostima biti preokrenute naglavačke – a to su samo neke od tema o kojima će govoriti u svom predavanju naziva Creative Machines: How Technology Will Shape Our Future na glavnoj rovinjskoj pozornici popularnog nacionalnog festivala.

„Teško je i nezahvalno prognozirati kako će budućnost izgledati kroz 15 i više godina, ali ono što je sigurno jeste da će je definisati i oblikovati tehnologija. Zato je ključno da danas pilotiramo sa idejama i konceptima koji još uopšte nisu u zreloj fazi, možda to neće biti ni kroz pet godina, ali koji u sebi kriju iskru buduće transformacije. Bilo da se radi o uvođenju 5G i prvim testovima 5G iz stratosfere, primeni veštačke inteligencije, prvom događaju u metaverzumu, ponosni smo na činjenicu da HT inovira i pomera granice te je to smer u kojem nastavljamo, vodeći se onom kako je nešto nemoguće tek dok se to ne napravi prvi put“, izjavila je Branka Bajt, direktorica Brand sektora.

Ranije odgovoran za finansijsku budućnost i inovacije najvećih svetskih agencija, Beacraft danas vodi Signal & Cipher, agenciju za stratešku predviđanje, usmeravajući kompanije kroz sve promenjiviji tehnološki pejzaž i pomažući im da inovacijama utiču na boljitak zajednice, inspirišu kulturne promene i stvaraju nove proizvode i usluge. Nepogrešivim razumevanjem granica između tehnologije i kulture prepoznaje najbolje mogućnosti gde se one mogu najkvalitetnije ispreplitati. Kao suvlasnik producentskog studija koji dizajnira virtuelne svetove, poznat je i kao kreator globalnog presedana – upravo je on prvi na svetu globalno emitovani informativni program vodio kao sintetički čovek.

U Rovinju, gde će se ovaj autoritet za nove tehnologije ipak pojaviti glavom i bradom, sa učesnicima festivala istražiće kako će neizbežna dominacija veštačke inteligencije u umetničkim i intelektualnim oblastima pokrenuti eru multidisciplinarnih kreativnih generalista, inovatora širokih interesnih sfera koji u službi društva premošćuju poslovne i društvene sfere, stvarajući kvalitetnije životne uslove za generacije koje dolaze.

Nakon Edwarda Snowdena, koji će se učesnicima festivala pridružiti video linkom; kao i jevanđeliste, vizionara i rock-zvezde tehnološkoga sveta Jamesa Whittakera, te Munise Can, strateške stručnjakinje koja brendovima pomaže da zacrtaju put do sigurnog uspeha; vodećeg kreativca dalekog Japana Toshihika Tanabea, te vodećeg svetskog autoriteta za sextech Bryony Cole, te Main Monka najveće platforme za digitalnu produkciju na svetu Victora Knaapa, te Roryja Sutherlanda, jednog od najoriginalnijih mislilaca u oglašivačkoj sferi, a i šire, nadrealističkog redateljskog dvojca Vallée Duhamel, Oprine IT devojke i autorke bestsellera koja rasprodaje turneje širom sveta Kristine Kuzmič powered by Priceless.com; hrvatskog filozofa svetskog glasa Srećka Horvata; te vodećeg futurista Iana Beacrafta powered by Hrvatski Telekom, uslediće najave brojnih drugih zanimljivih učesnika Dana komunikacija.

Prijave za učestvovanje na jednom od najboljih svetskih evenat-a prema dvostrukoj nominaciji britanskog Association Excellence Awardsa moguće su na zvaničnim stranicama festivala.

O DANIMA KOMUNIKACIJA:

Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenat-a na svetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije. Dugo iščekivano novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promena – ovog proleća je očaralo sve one koji komunikacijsku industriju istovremeno mrze i vole, ali prema njoj, zahvaljujući ovom festivalu koji zdušno okuplja komunikacijsku zajednicu, nikako ne mogu biti ravnodušni. Više informacija pročitajte na zvaničnim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.


O ORGANIZATORIMA:

Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA) je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članice HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih nacionalnih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX, MIXX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes, redovne edukacije i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu svetskog udruženja agencija VoxComm, EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje), ekskluzivni je predstavnik organizacija Cannes Lions i Effie Worldwide za Hrvatsku te je kroz Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia deo svetske mreže IAB Global Network.


Više o HURA-i saznajte na www.hura.hr, Facebook i LinkedIn stranicama

Interactive Advertising Bureau (IAB) Croatia kolektivni je predstavnik i ambasador industrije interaktivnog marketinga i velike svetske organizacije IAB Global Network u Hrvatskoj. Delovanjem unutar Hrvatske udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), povezuje najvažnije aktere angažovane u rastu interaktivnog marketinga i insistira na najvišem standardu, a hrvatsko je tržište ovom akvizicijom postalo bogatije za brojne materijale, specijalizovane edukacije, nagrade, istraživanja, analize i network koji će ekskluzivno biti dostupni kroz IAB Croatia.

Više informacija pronađite na www.iab-croatia.com te na Facebooku i LinkedInu.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.