Obrazovni serijal o filantropiji na TV O2

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 13.Jul.2018, 09:24   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Obrazovni serijal o filantropiji na TV O2

Serijal se sastoji iz 6 polučasovnih epozoda koje će se sve do 5. avgusta svake nedelje u jutarnjem terminu od 9.15h emitovati na TV O2, odnosno 18 kraćih epizoda predviđenih za plasiranje na internet koje su dostupne na youtube kanalu O dobrim delima.

Serija kolažnog tipa u produkciji Fonda B92 za cilj ima da značenje filantropije i osnovne načine i mehanizme filantropskog delovanja približi građanima Srbije, kao i to da se oni pre svega inspirišu i motivišu da i sami doprinesu >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << poboljšanju života u svojim zajednicama.

Kroz istorijske primere filantropije u srpskom društvu pomenuto je delovanje brojnih srpskih značajnih ličnosti koje su ostavile vredna zaveštanja srpskom društvu i državi kao što su Kapetan Miša Anastasijević, Ilija Milosavljević Kolarac, Nikola Spasić, Sava Tekelija, Katarina Milovuk, Delfa Ivanić, Stana Milanović, Radovan Lazović i drugi. Pored istorijski bitnih ličnosti, kroz serijal su obrađene i teme filantropije u savremenom srpskom društvu, odnosno mapirani su i prikazani lokalni primeri filantropije i načini filantropskog delovanja, preko metoda davanja kojima se prikupljaju sredstva, do oblika registrovanja, mehanizama funkcionisanja i promocije. Pomenuti su primeri Svratišta koje uspešno pomaže deci sa ulice i nudi dnevno utočište, SOS Dečijeg sela iz Kraljeva i njihove Omladinske kuće, organizacije Naša kuća koja upošljava mlade sa smetnjama u razvoju, Smart kolektiva koji u saradnji sa brojnim kompanijama promoviše odgovorno poslovanje i socijalno preduzetništvo, zatim primeri istaknutnih pojedinaca u zajednici koji su svojim delovanjem pomogli svojim sugrađanima, kao i filantropska delatnost komercijalnih firmi kao što su Nordeus, Erste banka, Hemofarm itd. Na kraju, obrađena je i tema uloge volonterizma i verskih zajednica i njihov uticaj i značaj na podsticanje filantropije u društu.

Emitovanje putem nacionalne televizijske stanice i mogućnost gledanja na internetu, kao i „skidanja“ sa interneta omogućiće da ova jedinstvena baza znanja dopre do raznovrsne i široke publike, da je edukuje i inspiriše da u skladu sa svojim mogućnostima i interesovanjima pokrene ili se priključi akcijama koje doprinose poboljšanju života društvene zajednice i pojedinaca kao njenih članova.

Finansijska podrška projektu pružena je od strane Ministarstva kulture i informisanja RS, režiju i montažu potpisuje Vladimir Šojat, dok je izvršna produkcija poverena Ciklotronu.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.