Izvor: Advertiser-Serbia.com, 08.Avg.2025, 15:51

Objavljeni rezultati novog Social Serbia 2025 istraživanja

Nakon prošlogodišnjeg velikog interesovanja, agencija Pioniri i istraživačka kuća Smart Plus Research predstavljaju deveto po redu istraživanje digitalnih navika korisnika društvenih mreža u Srbiji: Social Serbia 2025.
I ove godine znamo šta se skrolovalo, lajkovalo, ali i preskakalo zahvaljujući opsežnom istraživanju sprovedenom tokom juna 2025. godine. Na reprezentativnom uzorku od 1000 ispitanika online populacije Srbije, uzrasta od 12 do 65 godine, dobijeni su i obrađeni podaci kroz pregledne segmente o platformama, sadržajima, influenserima, veštačkoj inteligenciji i ponašanjima korisnika na mrežama.
Besplatna verzija koju agencije Pioniri i Smart Plus Research dele...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.