
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 11.Avg.2022, 14:34
OLJA NESTOV: „AcademIAA je edukativni program koji su ove godine iskrojili pravi majstori zanata marketinga i biznisa“
——————————————————–
Edukativni program koji ove godine po sedmi put organizuje Međunarodno udruženje za marketinške komunikacije (International Advertising Association, Serbian Chapter), AcademIAA, biće održan od 17.09. do 16.12.2022. Reč je o jednom od najobuhvatnijih i najbolje rangiranih edukativnih programa u globalnoj IAA mreži. Prijave traju do 15. avgusta!
Ove godine polaznici će imati priliku da čuju preko 50 predavača >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << i panelista. Svaki od modula koordiniraju stručnjaci iz relevantnih oblasti koji iza sebe imaju zavidno iskustvo i izuzetne rezultate. Sadržaj je podeljen na 5 modula: Biznis (koordinator: Miloš Aleksić, Marketing Strategist, KupujemProdajem); Kreativa (koordinator: Đorđe Janković, Managing Partner & Creative Director, Friday); Istraživanje i analitika (koordinator: Nikola Vasiljević, Head of analytics and insights, Mad Head Games); Mediji (koordinator: Aleksandar Jovanović, Strategy & Investment Director, OMD); Digital (koordinatorka: Olja Nestov, Digital Marketing Specialist, Atlantic Grupa).
Program je namenjen mladim profesionalcima sa najviše 5 godina iskustva u struci, a preporučuje se studentima, mladim marketarima, preduzetnicima, ali pre svega – onima koji su spremni da se posvete ličnom usavršavanju.
——————————————————
Za početak, molimo vas da predstavite modul čiji ste koordinator: Koji je naziv modula, ko su predavači, koje su teme i koji su edukativni sadržaji svake od pojedinačnih tema?
– Koordinator sam DIGITAL modula, na kojem ove godine izučavamo marketing u digitalnoj eri. Bavimo se razumevanjem digitalnog potrošača, za koga kreiramo relevantan sadržaj, koji plasiramo kroz digitalne kanale i merimo uticaj na biznis ciljeve. I sve to u uzbudljivom web 3.0 okruženju! Tematski obrađujemo strategiju sadržaja, kreativu, digitalne kanale i medijske taktike. Upoznajemo brendove, lidere u regionu kao što su Grand kafa i Štark, kroz case study kampanje. Investiramo u našu digitalnu budućnost kroz razumevanje pojmova Metaverse, Blockchain i NFT. Predavači su majstori marketinškog zanata: Stefan Lobor, Vukašin Lazarević, Dino Oreški, Mija Šijakinjić, Nina Pepić, Jelena Ovuka, Nikola Vuković, Milivoj Đorđić, Maša Rađenović, Ognjen Radeta i gosti panelisti.
Koji su glavni edukativni ciljevi modula čiji ste vi koordinator i kome je ova edukacija namenjena?
– Ciljevi modula DIGITAL su pre svega unapređenje znanja iz ključnih oblasti marketinga u digitalnom okruženju, razvoj kompetencija za rad u digitalnom marketingu i razumevanje procesa, analitike i merenja ključnih pokazatelja uspeha.
Edukacija je namenjena svima koji se interesuju za razvoj brendova u digitalnom okruženju, pasionirano prate trendove u oglašavanju i zaljubljenici su u digitalni marketing.
Uputite poziv svim potencijalnim polaznicima, odnosno preporučite ovogodišnju IAA Akademiju
– AcademIAA je edukativni program koji su ove godine iskrojili pravi majstori zanata marketinga i biznisa. Pružiće vam praktično znanje, poznanstva i savete mnogih majstora struke. Njihovo iskustvo, filozofija, način rada i uspešne kampanje su garant da ćete i vi usavršiti svoje veštine i postati majstor marketinga. Dođite da „šijemo“ DIGITAL zajedno!
Izvor: Advertiser Serbia
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...