
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 08.Sep.2025, 10:08
[O TRADICIONALNIM MEDIJIMA] NIKOLA PARUN, Ovation: „U trusnom medijskom ambijentu, agencije moraju da čuvaju brendove na kojima rade“
Kako vidite stanje u domaćim tradicionalnim medijima? Koje procese prepoznajete u njihovom radu i postojanju? Koje značajne pojave primećujete u medijima bilo da su pozitivne, bilo da su negativne?
– Kada je reč o tržišnom oglašavanju, tradicionalni mediji na čelu sa TV-om još uvek drže primat nad narastujućom snagom digitala. Trend rasta digitale je nezaustavljiv, u ovoj godini možemo da očekujemo i da dosegne 30% učešća u ukupnim oglašavačkim budžetima. Istovremeno, print probija svoje negativne rekorde iz godine u godinu, i polako ali sigurno dnevna izdanja postaju retro ukrasi svojih portala. I dalje interesantni za dopunsko oglašavanje brendova, ali daleko od onoga što su bili pre 5 ili 10 godina.
...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...