
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 11.Sep.2025, 13:35
[O TRADICIONALNIM MEDIJIMA] NENAD MILIĆ, Admixer Media Serbia: „Publika u Srbiji je raznolika, informisana i brzo se prilagođava novim medijskim formatima, što direktno utiče na način na koji mediji kreiraju sadržaj”
Kako vidite stanje u domaćim tradicionalnim medijima? Koje procese prepoznajete u njihovom radu i postojanju? Koje značajne pojave primećujete u medijima bilo da su pozitivne, bilo da su negativne?
– Domaći tradicionalni mediji i dalje igraju važnu ulogu u informisanju javnosti, ali se suočavaju sa izazovima koji su povezani sa promenama u medijskom ponašanju publike i digitalnom transformacijom. Primećujemo proces prilagođavanja, gde se mnogi mediji trude da integrišu digitalne kanale, ali još uvek dominira pristup koji je više reaktivan nego proaktivan. Pozitivno je što se pojavljuju kvalitetni specijalizovani sadržaji i profesionalni novinarski standardi u određenim segmentima, dok s druge strane postoji pritisak...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...