Izvor: Advertiser-Serbia.com, 30.Sep.2025, 11:55

[O TRADICIONALNIM MEDIJIMA] ALEKSANDRA SEKULIĆ, Direct Media United Solutions: „Sve zemlje bivše Jugoslavije, osim Slovenije, karakterišu visoka vlasnička koncentracija, ograničena sloboda medija i značajan politički uticaj na sadržaj”

Kako vidite stanje u domaćim tradicionalnim medijima? Koje procese prepoznajete u njihovom radu i postojanju? Koje značajne pojave primećujete u medijima bilo da su pozitivne, bilo da su negativne?
– Naši mediji već više od decenije prolaze kroz proces transformacije i nalaze se pred velikim izazovima. Jedan od ključnih je opstanak u veoma konkurentnom okruženju, posebno jer Srbija još uvek nije deo Evropske unije. Globalizacija menja komunikaciju, a to je vidljivo i u advertajzingu. Velike platforme i društvene mreže dobijaju ne samo značajan deo budžeta domaćih i međunarodnih klijenata, već i poverenje građana.
Iz tog ugla, čini se da su tradicionalni mas-mediji pred ozbiljnim zadatkom: kako razviti...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.