
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 30.Sep.2025, 11:55
[O TRADICIONALNIM MEDIJIMA] ALEKSANDRA SEKULIĆ, Direct Media United Solutions: „Sve zemlje bivše Jugoslavije, osim Slovenije, karakterišu visoka vlasnička koncentracija, ograničena sloboda medija i značajan politički uticaj na sadržaj”
Kako vidite stanje u domaćim tradicionalnim medijima? Koje procese prepoznajete u njihovom radu i postojanju? Koje značajne pojave primećujete u medijima bilo da su pozitivne, bilo da su negativne?
– Naši mediji već više od decenije prolaze kroz proces transformacije i nalaze se pred velikim izazovima. Jedan od ključnih je opstanak u veoma konkurentnom okruženju, posebno jer Srbija još uvek nije deo Evropske unije. Globalizacija menja komunikaciju, a to je vidljivo i u advertajzingu. Velike platforme i društvene mreže dobijaju ne samo značajan deo budžeta domaćih i međunarodnih klijenata, već i poverenje građana.
Iz tog ugla, čini se da su tradicionalni mas-mediji pred ozbiljnim zadatkom: kako razviti...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...