Izvor: Advertiser-Serbia.com, 12.Sep.2025, 13:03

[O BRENDOVIMA] NIKOLA KALINOVIĆ, Evoke Marketing Agency: „U svetu koji se brzo menja, brendovi budućnosti su oni koji znaju iza čega stoje i nikada ne stoje mirno”

Koje sve potrebe potrošača brend treba da zadovolji da bi bio relevantan i u budućnosti?
– Rekao bih da ovde ne postoji univerzalni odgovor. Svaka industrija je specifična i zavisi od zajednice i ciljne grupe koju brend želi da okupi. Ipak, ukoliko bih morao da izdvojim neku potrebu, vratio bih se na osnove: a to je da čovek bude viđen, saslušan i shvaćen. Koliko god da se razgovara o „human-centricity“ principu, čini mi se da još nismo tamo.
Brendovi i dalje ne ulažu dovoljno resursa, pažnje i vremena da zaista razumeju svoje korisnike, a samim tim ni da personalizuju svoje marketing aktivnosti.
Relevantnost brendova u budućnosti leži u agilnosti i mogućnosti da se prilagode...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.