
Izvor: Advertiser-Serbia.com, 12.Sep.2025, 13:03
[O BRENDOVIMA] NIKOLA KALINOVIĆ, Evoke Marketing Agency: „U svetu koji se brzo menja, brendovi budućnosti su oni koji znaju iza čega stoje i nikada ne stoje mirno”
Koje sve potrebe potrošača brend treba da zadovolji da bi bio relevantan i u budućnosti?
– Rekao bih da ovde ne postoji univerzalni odgovor. Svaka industrija je specifična i zavisi od zajednice i ciljne grupe koju brend želi da okupi. Ipak, ukoliko bih morao da izdvojim neku potrebu, vratio bih se na osnove: a to je da čovek bude viđen, saslušan i shvaćen. Koliko god da se razgovara o „human-centricity“ principu, čini mi se da još nismo tamo.
Brendovi i dalje ne ulažu dovoljno resursa, pažnje i vremena da zaista razumeju svoje korisnike, a samim tim ni da personalizuju svoje marketing aktivnosti.
Relevantnost brendova u budućnosti leži u agilnosti i mogućnosti da se prilagode...
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...