Izvor: Advertiser-Serbia.com, 09.Sep.2025, 12:34

[O BRENDOVIMA] KATARINA PETROVIĆ, ITK Digital Media: „Brendovi koji pokažu da zaista razumeju ljude, prihvate nove tehnologije i stoje iza svojih vrednosti, biće oni koji opstaju i postaju lideri”

Koje sve potrebe potrošača brend treba da zadovolji da bi bio relevantan i u budućnosti?
– Brend mora da ide dalje od funkcionalnih potreba i da gradi emocionalnu povezanost. Potrošači očekuju personalizovana iskustva, autentičnost i jasno demonstriranu vrednost. Pored kvaliteta proizvoda/usluge, ključna je transparentna komunikacija i sposobnost da se odgovori na nove potrebe, od održivosti do digitalne dostupnosti.
Da li su brendovi u poslednjih 20 godina zanemarili neke bitne potrebe potrošača?
– Da. Fokus je često bio na prodaji i kratkoročnim kampanjama, dok su zanemarene potrebe poput iskrenosti, poverenja i dugoročne lojalnosti. U trci za profitom, deo brendova je izgubio dodir sa stvarnim...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.